يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خبر داد:
بابایی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در مصاحبه با خبرنگار ما از برگزاری دوره طب اسلامی خبر داد و گفت: دوره طب اسلامی با هدف احیای کارکرد سلامت مساجد ویژه ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه برگزار می شود.
بابایی با اشاره به این که هدف از طرح مسجدما احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی می باشد گفت: یکی از کارکرد های مهم مساجد کارکرد سلامت بوده که در جهت تقویت آن دوره طب اسلامی ویژه ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه از تاریخ 21 تا 23 مردادماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این دوره مسلح کردن امام جماعت و فرمانده پایگاه به دانش طب اسلامی، توانمند سازی و ایجاد جذابیت در آن ها برای خدمت رسانی به مردم به عنوان متولیان و ارکان مسجد می باشد.
مسئول تعلیم و تربیت گفت: با همکاری هایی که با نهاد های دولتی و مذهبی از جمله اداره اوقاف ناحیه سه، استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی شهرداری و ستاد اقامه نماز داشته ایم این دوره برای کل محدوده شیراز برگزار خواهد شد.
وی به استقبال بسیار خوبی که از این دوره شده است اشاره نمود و گفت: کسانی که در این دوره موفق به شرکت نخواهند شد می توانند با پیگیری از طریق معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) جهت شرکت در دوره های بعدی که برگزار می شود اقدام نمایند.
بابایی با اشاره به شرایط و نحوه ثبت نام برای علاقه مندان گفت: تبلیغات بنری، پوستری و فضای مجازی این دوره بطور گسترده در سطح شهر شیراز در حال انجام بوده و همچنین برای ائمه جماعت محدوده ناحیه جهت شرکت در دوره دعوت نامه ارسال خواهد شد.
وی در پایان گفت: کسانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند می توانند از طریق راه های زیر ثبت نام نمایند:
1- شماره پیامکی 09172651830
2- شماره تلگرامی 09392633970


نام:
ایمیل:
* نظر: