شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) خبر داد:
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از انتخاب ناحیه بقیه الله(عج) به عنوان برترین سازمان در ترویج فرهنگ کتابخوانی در مسابقه کتابخوانی سراسری رضوی خبر داد.
به گزارش تنویر؛ سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به این که امسال مسابقه کتابخوانی سراسری رضوی با موضوع ترویج فرهنگ و سبک زندگی امام رضا(ع) و آشنایی با شخصیت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ و حضرت فاطمه معصومه برگزار شد گفت: این ناحیه مسابقه سراسری کتابخوانی رضوی را بطور گسترده در گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار نمود.
وی خاطر نشان کرد: سفارشات مقام معظم رهبری پیرامون ترویج فرهنگ کتابخوانی و اهمیت این موضوع موجب شد که  برای حضور حداکثری بسیجیان خود در این مسابقه توان خود را به کار گرفته که با همکاری دوستان در معاونت تعلیم و تربیت ناحیه به لطف خدا حلقات صالحین و عزیزان بسیجی بطور گسترده در این مسابقه شرکت نموده و در جریان کتابخوانی حضور پررنگی را رقم زدند.
سرهنگ دوستدار با اشاره به میزان حضور بسیجیان این ناحیه گفت: این ناحیه با بیش از  1400 نفر شرکت کننده جز سازمان های برتر در مسابقه کتابخوانی بوده است که موفق به کسب رتبه دوم مشارکت در استان شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با بیان این که از بین نفرات شرکت کننده از این ناحیه 3 نفر کودک و 27 نفر بزرگسال در مرحله قرعه کشی استانی قرار گرفتند گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) به 5 نفر از این عزیزان که یک نفر کودک و 4 نفر بزرگسال می باشند به قید قرعه جوایزی را اهدا کرد.
وی در پایان ضمن تشکر از کلیه بسیجیان جهت حضور پررنگ در مسابقه کتابخوانی رضوی گفت: انشاء الله بتوانیم جربان مهم کتابخوانی که هم اکنون در این ناحیه شروع آن را داشته ایم استمرار بخشیم.
گفتنی است  با وجود این که رتبه اول مشارکت ها به اداره امور زندان ها تعلق دارد، اما به دلیل شرایط و ظرفیت ها و وضعیت خاص مخاطبان در اداره زندان ها به جرعت می توان گفت که سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز عنوان برترین سازمان مشارکت کننده در مسابقه کتابخوانی رضوی استان فارس را از آن خود کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: