آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
همراه با آیین پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی؛
آیین پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان اقلید در روستای علی‌آباد با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این روستا برگزار شد.
آیین پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان اقلید در روستای علی‌آباد با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این روستا برگزار شد.

فرمانده سپاه اقلید در این آیین که با حضور بخشدار مرکزی، رؤسای دانشگاه‌ها، مسؤول هیأت رزمندگان اسلام و برخی از مسؤولان شهرستانی و نیز شرکت پرشور مردم روستای علی‌آباد در حسینیه قمر بنی‌هاشم این روستا صورت گرفت با تبریک دهه کرامت، یاد شهدا به ویژه شهدای این روستا را گرامی داشت.

موسی زارعی با تقدیر از دانشجویان جهادگر بسیجی و همکاری خوب مردم روستای علی‌آباد در برگزاری این اردوی جهادی به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی معنوی، مالی، اخلاقی و اجتماعی را یکی از مهم‌ترین ثمره اردوهای جهادی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اردوی جهادی بر اساس تفکر و اندیشه بسیار عالمانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری موجودیت پیدا کرد و بسیار هم حمایت شد تا اینکه دانش با پای خودش به حضور کسی که نیازمند آن است برود.

سپس مسؤول بسیج دانشجویی شهرستان اقلید به ارائه گزارشی از اردوی جهادی بسیج دانشجویی در روستای علی‌آباد پرداخت.

 محمدرضا قربانی بیان داشت: دانشجویان بسیجی شهرستان اقلید در قالب چهار گروه از ابتدای مردادماه در منطقه مستقر و در عرصه‌های عمرانی و سازندگی، فرهنگی و آموزشی، بهداشتی و پزشکی مشغول فعالیت بودند.

وی با تقدیر از مساعدت بخشدار مرکزی، شورای اسلامی روستای علی‌آباد و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج روستا و نیز همراهی و همدلی مردم روستای علی‌آباد، توجه و حمایت بیشتر مسؤولان در محرومیت‌زدایی در روستاها را خواستار شد.

در پایان این آیین زینب یونسی، بخشدار مرکزی شهرستان اقلید با تقدیر از برنامه‌های بسیج دانشجویی در روستاهای محروم ازجمله روستای علی‌آباد بخش مرکزی به نیازهای عمرانی و فرهنگی این روستا اشاره و عزم، همت و همدلی بیشتر اهالی و مردم در رونق و توسعه روستا را خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: