آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
به همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون؛
بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی شهرستان، این بستر را فراهم کرده است تا موافقان و مخالفان طرح ایجاد شهرستان "کوهچنار" در یک فضای منطقی و دور از احساس، در این خصوص به بحث و گفتگو بنشینند.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به مباحث ایجاد شده چند روزه اخیر در سطح رسانه ها و شبکه های مجازی در خصوص جدا شدن بخش های کوهمره نودان و چنارشاهیجان از شهرستان کازرون و ایجاد شهرستان جدید «کوهچنار»، اظهار داشت: این طرح موافقان و مخالفان جدّی دارد که لازم است طرفین استدلال های خود را به دور از هیاهو و جنجال بیان کنند.

محسن رحمانی گفت: مخالفان ایجاد شهرستان جدید، این طرح را دارای ابهاماتی می دانند که لازم است مرتفع گردد و موافقان نیز تحقق این طرح را باعث ایجاد پیشرفت و ترقی می دانند.

وی، وحدت مردم و مسئولین را یکی از مهم ترین مؤلفه های پیشرفت در جوامع دانست و خاطرنشان کرد: هیچ گاه نباید وحدت و آرامش مردم تحت الشعاع اقدامات نسنجیده قرار بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی شهرستان، این بستر را فراهم کرده است تا موافقان و مخالفان طرح ایجاد شهرستان "کوهچنار" در یک فضای منطقی و دور از احساس، در این خصوص به بحث و گفتگو بنشینند.

رحمانی با بیان اینکه فعالین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون نیز در این گفتگو حضور خواهند یافت، گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، این گفتگو به صورت زنده از طریق برخی از کانال های خبری شهرستان پخش خواهد شد.

وی از موافقان و مخالفان این موضوع خواست جهت حضور در این گفتگو به بسیج دانشجویی کازرون به آدرس خیابان طالقانی، کوچه شهید عباسی (شماره 22) مراجعه کنند و یا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09176324298 و 09389531889 ارسال نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: