آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت:
محمد رضا رحیمی گفت: اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی حاصل تلاش جهادی صورت گرفته در حوزه های گوناگون است و این بدان معناست که کشور های به ظاهر قدرتمند جهان برای کشور ما هیچ گاه دلسوز نبوده اند و کارنامه درخشانی در غارت و چپاول ایران و دیگر ملل جهان از خود به جای گذاشته اند.
محمدرضا رحیمی، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته شهرستان مرودشت ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد هشتمین خورشید تابناک آسمان ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه والثنا بیان داشت: اینجانب به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت از یکایک شما مردم عزیز و بزرگوار و همچین امام جمعه محترم تشکر می نمایم که در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد بستری مناسب برای شنیده شدن حرفها و درد و دل های نسل جوان و پویای کشور این فرصت را در اختیار ما قرار داده اند.

وی با بیان اینکه بسیج سازمانی مقدس و فرا جناحی ست و هر کجا که احساس خطر کند وارد عرصه شده و نقش خود را به بهترین شکل نشان می دهد گفت: بسیجی لازم باشد تذکر می دهد لازم باشد هشدار می دهد و بیدار می کند لازم باشد از جان هم می گذرد و با لباس خاکی و در اوج سادگی حماسه می آفریند و جانفشانی می کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی افزود: این اقتدار حاصل تلاش جهادی صورت گرفته در حوزه های گوناگون است و این بدان معناست که کشور های به ظاهر قدرتمند جهان برای کشور ما هیچ گاه دلسوز نبوده اند و کارنامه درخشانی در غارت و چپاول ایران و دیگر ملل جهان از خود به جای گذاشته اند سخن زیبای امام راحل را از یاد نخواهیم برد که فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

وی با تذکر به عمکرد مسئولین گفت: اما اکنون برخی مسئولین را چه شده است؟ این همه تمایل به غرب و تجملات دنیای استعمار برخی را چنان مدهوش خود کرده که برجام را در بیست دقیقه تصویب می کنند گویی از یاد برده اند که برای رهایی از سلطه غرب چه جوانان پاک و عزیزی را در میدان های مختلف از دست داده ایم زیاد دور نمی شویم همین نزدیکی زیاد نگذشته است علی محمدی، شهریاری، احمدی روشن، رضایی و...مسئول محترم ذخیره ی نظام احتمالا باید نام این چند نفر را حداقل یک بار شنیده باشید اینها چند تن از نوابغ و دانشمندان کشور ما بودند که جلوی چشم مردم خون پاکشان به زمین ریخته شد.

رحیمی تصریح کرد: حاصل تلاش چند دهه از متخصصان و دانشمندان این سرزمین در بیست دقیقه در خانه ملت به باد رفت اکنون کشور های پیشرفته جهان با درصد های بسیار بالا غنی سازی می کنند و انرژی های فسیلی را برای نسل های بعد خود ذخیره می کنند با تعطیل شدن نیروگاه های هسته ای کشورمان هم دانشمندان و محققان هسته ای ما خانه نشین شدند هم از علم روز جهان عقب می مانیم هم انرژی های فسیلی را باید با تمام آلودگی هایش استفاده کنیم و هم اینکه در آینده در زمینه ی انرژی و نیرو یکی از فقیر ترین و عقب مانده ترین ملل دنیا خواهیم بود.

وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: اگر انرژی هسته ای خوب است چرا ما نداشته باشیم؟ اگر بد است چرا آنها داشته باشند؟ حال که هسته ای به فنا رفت دیگر چرا تحریم می شویم؟ حال نوبت موشک است؟ بعدش هم حقوق بشر؟ بعد از آن هم حتما تروریست تشریف داریم؟ بعد آن هم می گویند اسلام را کنار بگذارید.

این فعال دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت با بیان اینکه خواسته های غرب تمام نمی شود و تا نابودی کامل طرف مقابل پیش می روند بیان داشت: مجلس محترم شورای اسلامی، دولت محترم شما مگر نمایندگان ملت نیستید؟ مگر نه اینکه باید حافظ منافع ملت باشید؟ مگر نه اینکه نزد قرآن سوگند یاد کردید؟ مجلس سنای آمریکا بعد از توافق شیرینتان روزی نیست که کشور ما و سازمان های ما را به بهانه های مختلف تحریم نکند اما کماکان نمایندگان ما اعتقادی به نقض برجام ندارند هستند بر آن عهد که بستند؟

وی در پایان اظهار داشت: ظاهرا برنامه ای هم برای پاسخگویی به هتاکی های آمریکا و غرب ندارند دقیقا باید چه اتفاقی بیفتد تا متوجه پوج بودن این توافق بشوند؟ مگر نه اینکه قرار بود تمام تحریم ها یکجا برداشته شوند؟ آن همه وعده ی شیرین و دلچسب کجا رفت؟ مگر نه اینکه امام خامنه ای فرمودند ما به مذاکرات خوشبین نیستیم؟ مگرنه اینکه فرمودند اگر غرب را نمی شناسید ما طرف مقابل خود را بهتر می شناسیم؟ اینها سالهاست امتحان خود را پس داده اند و بارها ثابت کرده اند اهل راستی و صداقت نیستند.امیر مومنان علیه السلام می فرمایند:« تاریخ مرتبا در حال تکرار است» و مردم همچنان منتظر اقدام مناسب هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: