آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مسئول بسیج دانشجویی بیضا:
مسئول بسیج دانشجویی بیضا گفت: دولت دوازدهم اجازه چپاول بیت المال را ندهد.
غلامرضا ریحانی، مسئول بسیج دانشجویی بیضا در خصوص مبارزه با اشرافی گری و مفاسد اقتصادی در دولت دوازدهم ما با بیان اینکه انقلاب در گفتگو با خبرنگار ما صدای مستضعفان رنج‌کشیده‌ای بود که مشت در مشت هم گره کردند و بر طاغوت پیروز شدند و در ادامه با انتقاد از خلق‌وخوی اشرافی گفت: دولت باید بداند خوی اشرافی گری برای مردمان رنج‌دیده قابل‌قبول نیست مردم چگونه می‌توانند با دیدن اشرافی گری تاب بیاورند وقتی مشاهده می‌کنند که برخی برای مایحتاج خود مشکل‌دارند.

وی در خصوص لزوم شفافیت برنامه‌های دولت دوازدهم تصریح کرد: دولت باید شفاف خود را با عامه مردم همسو کند و در دولت نباید مسئولی باشد که سفره‌اش از سفره مردم رنگین‌تر باشد و هر کس در مسند مسئولیت در دولت قرار گرفت باید بداند خدمتکار مردم است و نباید خود را بالاتر بداند.

مسئول بسیج دانشجویی بیضا در خصوص حقوق‌های نجومی گفت: دولت باید در مورد حقوق‌های نجومی که دل مردم را به درد آورد به نفع مردم تصمیم بگیرد و اجازه ندهد عده‌ای به بهانه پست و جایگاه خود دست به چپاول بیت‌المال بزنند کشور ما چه از لحاظ منابع انسانی چه از لحاظ سایر منابع خدادادی قابلیت این را دارد که بدون دراز کردن دست به سمت بیگانه گان بر روی پای خود بایستد و راه پیشرفت خود را ادامه دهد.

وی تکیه بر توان داخلی را یک اصل دانست که غفلت از آن باعث عقب ماندگی کشور می شود و در ادامه اظهار داشت: دولت موظف است با برنامه ریزی صحیح با به کار گیری نیرو های جوان و با استعداد و استفاده صحیح از منابع در جهت تامین نیازهای کشور گام بردارد و  واردات هر آنچه که قابلیت تولید در کشور دارد را ممنوع کند.

این فعال دانشجویی گفت: مطمئنا کشورهای بیگانه از جمله کشورهای غربی از رابطه با کشور ما به دنبال منافع سیاسی و اقتصادی خود هستند و مجموعه دولت در سیاست خارجه باید با هشیاری کامل اقدام نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: