کد خبر: ۱۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول ا...(ص) شیراز در مراسم یادواره شهدای شهرک حسین آباد شیراز بیان نمود: مهرتائیدی مسلمانان جهت وارد شده به بهشت قدم در راه جهاد می باشد.
وی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ،شهدای مدافع حرم،شهید محسن حججی و خصوصا شهیدان حسین آبادی،شجاعی،هاشم نژاد،قائدی،نامجو و رضائی از شهیدان شهرک حسین آباد شیراز ضمن خیر مقدم خدمت همه حاضرین در مراسم مهمانی شهدا و گرامی داشت روز مقاومت بیان داشت: پیروزی نهائی با حزب ا... می باشد و این وعده الهی می باشد.
وی افزود: امروز قدرت حزب ا... سه برابر قبل افزایش پیدا کرده و حدود 40هزار نیروتربیت شده شیعه   توسط حزب ا...جهت مبارزه با دشمنان آماده شده است.
وی گفت:خدا را سپاسگزاریم که این عظمت را به جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهیدان عنایت نموده تا حمایت خودش را از مظلومیت مظلومان جهان انجام دهد و این رسالت تا رسیدن به هدف نهائی ادامه دارد.
وی تصریح نمود:جنگ با نفس ،اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ،نمازه،روزه و...در راه خدا از واجبات دین می باشد ولی اگر جهاد در راه خدا نباشد در پرونده اعمال مومنان به مشکل بر خواهند خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: