کد خبر: ۱۰۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) :
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان گفت : آزادگان هم در مسیر دفاع از اسلام و قرآن موفق عمل نمودند هم در دوران اسارت راه خود را گم نکرده و سختی ها و شکنجه ها را تحمل نمودند و بعد از اسارت هم مسیر صحیح را با صلابت پیمودند.
مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن با سخنرانی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) ، برادر دین پژوه و روایتگری آزاده هشت سال دفاع مقدس در مقبره شهدای گمنام شهرک گلستان با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، آزادگان و مردم ولایتمدار شمالغرب شیراز برگزار گردید.

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به آیه قرآنی وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنين گفت : مجاهدت هایی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایثار و اخلاص انجام دادند و جلوی دشمنی که از ابتدای انقلاب به دنبال  نابودی ما بود ایستادگی کردند بیانگر و مصداق بارز این آیه می باشد.

معرفی الگوی ولایت فقیه به دنیا

وی افزود : بعد از پیروزی انقلاب ، ایران اسلامی الگوی ولایت فقیه را به دنیا معرفی نمود و از آنجایی که این الگو باعث از بین رفتن تفکرات غربی ها می شد و دشمنان نیز حیات خود را در خطر می دیدند  به دنبال سرنگونی و نابودی انقلاب اسلامی بودند و در زمان فعلی نیز با راه اندازی گروهک های تروریستی و تکفیری به دنبال دور نمودن دنیا از این الگو هستند.

سرهنگ حسینی در ادامه صحبت هایش با اشاره به کارکرد های ولی فقیه گفت : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زمام امور کشور در دست آمریکایی ها بود و همه چیز با تصمیم گیری آنها صورت می گرفت  اما امام خمینی(ره) با دستان خالی این انقلاب را تقدیم مردم ایران و دنیا نمودند و این پیروزی  مهمترین ثمره وجود ولی فقیه در انقلاب بود.

هدایت و پیروزی بر دشمنان، ثمره وجود ولی فقیه

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت : هدایت و پیروزی بر دشمنان در تحریم های اقتصادی ، فتنه ها ، دفاع مقدس و اقتدار امنیتی کشور  از دیگر ثمرات وجود ولی فقیه در جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی با اشاره به وجود بعضی از مشکلات در کشور تصریح نمود: اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد علت آن عدم دقت مردم در انتخاب کارگزاران با تقوا و متدین در زمان های تصمیم گیری بوده است.

حسینی با تاکید بر جایگاه رفیع شهدا گفت : هر شهید یک نشانه ، گواه و شفیع است و در واقع شهدا امامزادگان عشق هستند و باید به طور دائم با  آنها انس بگیریم  زیرا مقدمه قرب الهی ، انس با شهدا می باشد.

آتش _ به _ اختیار

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال گمراهی نوجوانان ما از طریق ماهواره و فضای مجازی هستند ، افزود : تقویت ارزش ها ، دفع منکرات، یاد آوری مسیر انقلاب به طور دائم از کار های  آتش به اختیاری است که  است که باید به آنها عمل کنیم.

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در پایان صحبت هایش با اشاره به رشادت های آزادگان در دوران دفاع مقدس و اسارت گفت : آزادگان هم در مسیر دفاع از اسلام و قرآن موفق عمل نمودند هم در دوران اسارت راه خود را گم نکرده و سختی ها و شکنجه ها را تحمل نمودند و هم بعد از اسارت هم مسیر صحیح را با صلابت پیمودند.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: