آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز به رئیس جمهور؛
در بخشی از این نامه آمده است: امروز گروهک‌های منافقین معاند با نظام اسلامی در خارج از کشور و جریان فکری تقلیدگر از خارج نشینان در داخل کشور، با دست‌مایه قرار دادن شوخی اعتصاب یکی از فتنه گران، قصد دارند با شانتاژ رسانه‌ای جای شاکی و متشاکی را عوض کرده و با بی‌حیایی بر طبل رفع حصر می کوبند.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره) شیراز در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار معرفی فتنه گران به قوه قضائیه و محاکمه سران فتنه شد. متن نامه به شرح ذیل است:
  بسم الله الرحمن الرحیم
 
 بعضی‌‌ها در فضای فتنه، این جمله‌‌ی «کن فی الفتنة کابن اللّبون لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب» را بد می‌فهمند و خیال می‌کنند معنایش این است که وقتی فتنه شد و اوضاع مشتبه شد، بکش کنار! اصلاً در این جمله این نیست که: «بکش کنار». این معنایش این است که به‌هیچ‌وجه فتنه‌‌گر نتواند از تو استفاده کند؛ از هیچ راه. «لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب»؛ نه بتواند سوار بشود، نه بتواند تو را بدوشد؛ مراقب باید بود...گاهی سکوت کردن، کنار کشیدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بایستی روشنگری کنند؛ همه بایستی بصیرت داشته باشند
مقام معظم رهبری
۱۳۸۸/۰۷/۰۲
 
ریاست‌ محترم دولت دوازدهم جناب آقای دکتر حسن روحانی
 
سلام علیکم
اکنون که به دنبال حماسه پرشور مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه مشغول تشکیل کابینه جدید هستید، به دنبال موج‌سواری برخی افراد جریان معلوم‌الحال سیاسی در کشور، باهم افزایی گروهک منافقین در خارج از کشور، لازم دیدیم نکاتی را خدمت حضرت‌عالی گوشزد کرده، تا با عمل به‌موقع و انقلابی، خط فتنه در نطفه خفه گردد.
مردم عزیز ایران اسلامی که در برهه‌های مختلف تاریخ پرفراز و نشیب کشتی انقلاب، مؤمن و متعهد بودن خود، به آرمان‌های بت‌شکن خمین تحت لوای مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشیده‌اند، در ادوار مختلف با شرکت بصیرانه در انتخابات‌های جمهوری اسلامی و حضور شکوهمند در راهپیمایی‌های مناسبتی و عمل به‌موقع در بزنگاه‌های نظام، دلدادگی خود را بر جمهوریت و اسلامیت نظام به اثبات رسانده‌اند.
همان‌طور که مستحضرید، در سال ۸۸ پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور کم‌نظیر و پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی، درحالی‌که همگان منتظر برپایی جشن ملی بودند، کشور نظاره‌گر نانجیبی عده‌ای نابخرد، جاهل و خیانت‌کار شد. به‌گونه‌ای که سردمداران فتنه به تحریک آمریکا و صهیونیسم جهانی با دمیدن بر کوس تقلب، با جمع‌کردن قشون به وسط خیابان‌ها آمدند.
بی‌حرمتی به خیمه عزا سید الشهداء، آتش زدن بیرق عزای حسینی، آسیب زدن به اموال بیت‌المال، کشتار بی‌رحمانه جوانان عزادار امام عاشورا، نمونه‌ای از جنایات این مزدوران بود که لطمه‌ای بزرگ بر حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد ساخت.
لطمه‌ای که مقام معظم رهبری از آن این‌گونه یادکردند:
مردم با فتنه‌گرانی که روز عاشورا وسط خیابان آمدند و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را لخت کردند و کتک زدند، قهرند و
 سر آشتی ندارند.
حال پس از گذشت ۸ سال از فتنه ۸۸ و رأفت نظام اسلامی در حق این محاربان فتنه‌گر که جزایی جز اعدام چندباره نمی‌تواند پاسخگوی جنایات ایشان باشد، امروز گروهک‌های منافقین معاند با نظام اسلامی در خارج از کشور و جریان فکری تقلیدگر از خارج نشینان در داخل کشور، با دست‌مایه قرار دادن شوخی اعتصاب یکی از فتنه گران، قصد دارند با شانتاژ رسانه‌ای جای شاکی و متشاکی را عوض کرده و با بی‌حیایی بر طبل رفع حصر می‌دمند.
لذا از شما رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، با توجه به سابقه حضور حضرت‌عالی در شورای امنیت که در جریان حصر قانونی فتنه گران پس از جمع شدن قائل ۸۸ نقشی مؤثر و منحصربه‌فرد ایفا کردید، ضمن اعلان مرزبندی با آنان که به‌صورت وهمی از شما تقاضای رفع حصر دارند، نسبت به نقش‌آفرینی و معرفی فتنه گران که دستشان به خون پاک مردم بی‌گناه آلوده‌شده است به قوه قضاییه جهت محاکمه و درنهایت رساندن ایشان به اشد مجازات طبق قوانین شرع مقدس به نحو احسن عمل کنید.
باشد که رستگار شویم
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری _ره_ شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: