آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متأسفانه امروز می‌بینیم با بی‌شرمی تمام عده‌ای پشت خود را به ملت كرده و صدای حمایت از ضایع كنندگان حقوق مسلم مردم سر می‌دهند، اما بدانند كه ملت بزرگ ایران اسلامی به عهد نه دی خود با یكدیگر و با انقلاب اسلامی پایبندند
امیرحسین محسن زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران، مقتدرترین كشور اسلامی، بخشی از اقتدارش را مدیون قانون اساسی و تمكین به آن در طول چهار دهه گذشته بوده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فتنه را نتیجه دسیسه دشمنان و همکاری عناصر داخلی دانست و گفت: دشمنان طمع‌کار این آب خاك در طول این سال‌های پس از انقلاب از هیچ تلاشی برای آسیب رساندن و سرنگونی نظام تازه شكفته جمهوری اسلامی دریغ نکرده‌اند و متأسفانه در مواردی با همكاری خواسته یا ناخواسته عواملی داخلی همراه بوده است كه موارد قابل اشاره آن فتنه‌های 78 و 88 بوده است.
وی رعایت مر قانون را یکی از راه‌های مقابله با فتنه دانست و تصریح کرد: یكی از راه‌های جلوگیری ازاین‌گونه آسیب‌ها تمكین كامل و بی كم و کسر به مر قانون جاری كشور است كه متأسفانه مشخصاً در سال 88 از سوی معترضین به نتیجه آرای مردم چنین رفتاری مشاهده نشد و اعتراضات بجای رسیدگی در مسیر قانونی به اغتشاشات خیابانی كشیده شد كه خسارات جانی، مالی، حقوقی و معنوی جبران‌ناپذیری را تحمیل كشور كرد.
محسن زاده به گناه نابخشودنی سران فتنه اشاره و بیان کرد: فتنه گران و خصوصاً سران فتنه، علی‌رغم بازشماری بخشی از صندوق آرا و درخواست مسئولین نظام مبنی بر پیگیری روند قانونی درخواست بازنگری، گویی كه قصد و هدفی به‌جز انتخابات داشتند، از رفتار خود دست برنداشته و حتی اعلام برائتی ساده از آشوبگران و قاتلان فرزندان و سرمایه‌های كشور نكردند كه این گناهی سخت نابخشودنی است.
وی عقب‌گرد کشور در اثر فتنه را یکی از خسارت‌های فتنه ذکر کرد و افزود: امسال عده‌ای شعار عدم بازگشت به عقب دادند، كه خود یا اطرافیانشان در فتنه 88 با خسارت‌های مالی و بین‌المللی به بدنه جمهوری اسلامی ایران كشور را سال‌ها به عقب راندند، عقب‌گرد سنگینی كه نه‌تنها عاملانش از آن چشم فروبستند بلكه دیگران را نیز به این گناه نابخشودنی متهم كردند.
این دانشجوی بسیجی در خصوص خون‌های ریخته شده در جریان فتنه گفت: جز رهبران و سران فتنه، باوجود فرصت‌های متعدد نظام به آن‌ها برای برائت و بازگشت، كس دیگری مدیون خون‌های به‌ناحق و با خنجر خودی ریخته شده نیست. ملت برای خون خود پاسخگو می‌خواهد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: فساد در زمین اگر جنبه مالی داشته باشد، اگر مسئله جان مسلمانان باشد و یا پای حق‌الناس در میان باشد، فتنه و فتنه گران به همه آن‌ها آلوده شدند و مصداق آیه یازده و دوازده سوره بقره را به آشكارا در معرض دید قراردادند که می‌فرماید:«وَ إِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ* أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لَٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ». «و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد مکنید، می‌گویند: ما خود اصلاحگریم. * به هوش باشید که آنان فسادگرانند، لیکن نمی‌فهمند...»
وی در خصوص محاکمه سران فتنه بیان داشت: مفسدان را جز به اشد مجازات مطابق احكام دین مبین اسلام نباید محاكمه كرد و راه تداوم آرامش و احقاق حقوق در جامعه جز این نیست.
محسن زاده را حصر سران فتنه را لطف نظام دانست و گفت: پس از هشت سال، با فرصت‌های متعدد برای اعلام برائت یا پشیمانی، حصر جز لطف نظام چیز دیگری نیست. حصری كه کاملاً قانونی و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی است در غیر این صورت دادگاه انقلاب اسلامی حكمی به‌مراتب ناخوشایندتر را صادر خواهد كرد، حكمی كه به‌درستی پاسخگوی حقوق تضییع‌شده ملت باشد.
وی حرکات فتنه گران و دامن زدن به آن را توسط عده از یاران شان محکوم کرد و افزود: متأسفانه عده‌ای هم‌صدا با دشمنان ملت دوباره به دنبال ایجاد ناآرامی و آسیب به كشور هستند. تشویق و تهییج این‌گونه حركات و رفتار از سوی سران فتنه و به دنبال آن دامن زدن به آن توسط عده‌ای از یاران و هم‌صدایان آن‌ها به‌شدت محكوم است و عذری بدتر از گناه بوده كه عواقبی به‌مراتب سخت‌تر و محکم‌تر را به دنبال خواهد داشت.
این دانشجوی بسیجی به خسارت‌های فتنه در اقتصاد کشور اشاره و بیان داشت: 324 هزار میلیارد تومان خسارت مستقیم وارد بر اقتصاد كشور هنر دست فتنه‌گرانی بود كه مشكلات اقتصادی را تقصیر اشخاص و دولت‌های مختلف می‌دانند! صدور تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران نیز دیگر جنبه‌ی خسارت جبران‌ناپذیر آشوب‌های سال 88 بود. چه كسی پاسخگوی این سرمایه‌های ازدست‌رفته مردم ایران خواهد بود؟
وی از عزم جدی مردم ایران در مقابله با هتاکان سخن گفت و تصریح کرد: متأسفانه امروز می‌بینیم با بی‌شرمی تمام عده‌ای پشت خود را به ملت كرده و صدای حمایت از ضایع كنندگان حقوق مسلم مردم سر می‌دهند، اما بدانند كه ملت بزرگ ایران اسلامی به عهد نه دی خود با یكدیگر و با انقلاب اسلامی پایبندند و با تمام توان خود مقابل هتاكان ساحت مقدس امام مقاومت خواهند ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: