يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
متفاوت ترین اردوی دانش اموزی با عنوان سومین اردوی رشد توسط کانون تربیت انقلابی نخبگان و آینده سازان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در سپیدان به مدت یک هفته برگزار شد.
سومین اردوی رشد، متفاوت ترین اردوی دانش آموزی در سطح کشور توسط کانون تربیت انقلابی نخبگان و آینده سازان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از تاریخ 2 شهریور ماه به مدت یک هفته در سپیدان برگزار شد.
سید عرفان افضلی مسئول اردو با اشاره به اینکه دو روز اول اردو خانواده اعضا حضور داشتند، ابراز داشت: بیش از ۹۵ نفر در اردو شرکت کرده اند که در دو روز اول این اردو خانواده دانش آموزان جهت آشنایی اولیه در این اردو حضور داشته سپس اردوی دانش آموزان به مدت یک هفته برگزار شد.
وی ادامه داد: باتوجه به برگزاری دو دوره اردو تحت عنوان اردوی رشد در تابستان سال گذشته در شهرستان های یاسوج و بیضا سومین دوره از اردوی رشد شهریور ماه امسال در سپیدان در حال برگزاری می باشد.
افضلی با اشاره به مهم ترین هدف اردوی رشد یعنی تربیت افراد در حوزه مدیریت اقتصادی جهت برطرف نمودن نیازهای زندگی روزمره خود گفت: در اردوی رشد سه علاوه بر آموزش افراد در حوزه زندگی روزمره به مسائل اشتغال زایی، کار آفرینی و موارد اقتصادی نیز پرداخته شده است.
مسئول اردو به ویژگی ها و برنامه های اردوی رشد سه اشاره نمود و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط تیم کانون، واحد پولی در اردو تعیین و چاپ گردید و کلیه افراد به گروه های 3 الی 4 نفره تقسیم شده سپس به هر گروه مبالغ یکسانی تحویل داده شد.
با هزینه و پول رایجی که به هرگروه داده شد آن ها می بایست مخارج روزمره خود را برای چند روز تامین و از پول ها استفاده نمایند.
در ادامه کلیه گروه ها برای تامین هزینه روزمره اردو می بایست با انجام کارهای ابتکاری و کار سخت روزانه پول های رایج چاپ شده را بدست آورند.
در این اردو تیم کانون به عنوان دولت تعیین شد که گروه ها می بایست جهت کسب درآمد و تامین مخارج مورد نیاز خود اقدام به ابتکار، طراحی برنامه های مختلف، ساخت صنایع دستی، طراحی برنامه های مختلف جهت اجرا در اردو و پخت غذا های مختلف نموده تا پس از تایید توسط دولت هزینه های تعیین شده ای را دریافت نمایند.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این اردو دریافت مالیات روزانه از گروه ها، برگزاری جام های ورزشی و مسابقات گوناگون، گعده ها و جنگ های شادی شبانه می باشد.
وی در پایان اشاره نمود: ان شاءالله بتوانیم با برنامه ریزی هایی که توسط کانون تربیت انقلابی نخبگان و آینده سازان صورت پذیرفته افراد مصلحی تربیت شوند که بتوانند در جهان اطراف خود تاثیرگذار باشند.

*گزارش تصویری اردو رشد 3*

نام:
ایمیل:
* نظر: