آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: دفاع مقدس در امتداد عاشورا و برگرفته از حماسه حسینی است و همچنین در جبهه ها حرکت های رزمی ما بر اساس راه امام حسین(ع) است و همچنین شعار همه رزمندگان و تمام برنامه های طول سال رزمندگان در میادین دفاع مقدس عاشورایی بود.
سرهنگ پاسدار شمشاد محبی ظهر جمعه در مراسم سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: جنگی را که صدام به اشاره آمریکا آغاز کرد قرار بود مرکز تشیع باشد و محیط های تشیع را از بین ببرد.

 

وی هدف دیگر از جنگ را جلوگیری از پیروزی معنوی انقلاب اسلامی دانست و  افزود: معلوم شده بود انقلاب اسلامی بیداری اسلامی را در کشورهای غرب آسیا به وجود آورده است و ایران اسلامی  این پیروزی معنوی را در کشورهای اسلامی عهده دار خواهد شد.

فرمانده سپاه فیروزآباد هدف سوم را به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و صلح کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بیان کرد و تصریح کرد: امروز هزینه اداره رژیم صهیونیستی را یا صهیونیست‌ها و یا عرب های جاهل می‌دهند.

 

محبی با اشاره به اینکه کشورهای عربی قرار بود در گذشته رژیم صهیونیستی را نابود کنند اما امروز پشتیبان و نوکر این رژیم هستند بیان کرد: امروز تمام تلاش آنان این است که ایران اسلامی تغییر یابد.

 

وی با بیان اینکه از دیدگاه آنان باید ایران از صحنه جهان حذف شود خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در امتداد عاشورا و برگرفته از حماسه حسینی است و همچنین در جبهه ها حرکت های رزمی ما بر اساس راه امام حسین(ع) است.

فرمانده سپاه فیروزآباد یادآور شد: همچنین شعار همه رزمندگان و تمام برنامه های طول سال رزمندگان در میادین دفاع مقدس عاشورایی بود.

 

محبی با بیان اینکه دفاع مقدس در طول 8 سال بر مبنای حرکت و راه حسینی بود اظهار داشت: امروزه حماسه حسینی و حرکت عاشورا ماندگار شدند و همچنین امروزه الگوی جوانان حزب الله کشورهای مختلف و لشکرهای مردمی سوریه انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مانند عاشورا به جامعه و جوانان الگو می دهد افزود: همچنین دفاع مقدس جوانان مسلمان و مومنان سراسر دنیا را شیفته کرده است.

 

فرمانده سپاه  فیروزآباد با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری تا آخر ایستاده ایم گفت: اگر راه امام حسین(ع) را عملی انجام دهیم و شعار ندهیم و همچنین برنامه های فرهنگی و اقتصادی ما در مسیر عاشورا باشد قطعا پیروز هستیم.

 

محبی با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: امام حسین (ع) قیام کرد تا به ما یاد بدهد نمی توان در کنار حکومت فاسد زندگی کرد و همچنین ظلمت و تاریکی در کنار یکدیگر قرار نمی گیرند.

 

وی امام حسین(ع) به صورت عملی امر به معروف و نهی از منکر را آموزش دادند و برای آن یک لحظه دست از آموزش نکشیدند یادآور شد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر مسئولیتی فردی و اجتماعی است و همه اقشار جامعه وظیفه دارند امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: