کد خبر: ۱۱۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور صبح امروز در جمع کارکنان ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز گفت خداوند متعال به شهید مدافع حرم محسن حججی عزت و افتخار داده است.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز وی دراین مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع)بیان داشت:شهید محسن حججی جوانی که نه در سمت فرماندهی گردان،تیپ،لشکر،فرماندار،استاندارو یا وزیر بوده است این چنین امروز در دل همگان قرار می گیرد این چیزی نیست جز عزت و افتخاری است که پروردگار الهی نصیب وی نموده است.
وی در ادامه افزود: شهید حججی،شهیدی که با توجه به وصیت نامه او گرفته می شود که ثابت قدم و استوار در راه ولایت قرار داشته و این راه و حب ولایت و اهل بیت (ع) رمز موفقیت انقلاب اسلامی در طول تاریخ بوده است.
وی اذعان نمود: جامعه اسلامی به امثال شهید محجسن حججی احتیاج دارد که بتواند روی جامعه تاثیر گزار باشد و برای اینکه به این مقام دست پیدا کنیم باید مشارطه با خداوند داشته باشیم که عبارتند از مراقبت و محاسبه نفس.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز تصریح نمود: همانطور که اصحاب ابی عبدا... الحسن(ع) در شب عاشورا بالغ بر 1000نفر بودنند و امام حسین(ع)درآن شب بیعت خود را  از یاران برداشت و آن را غربالگری نمود و آنانی که حب و عشق واقعی به اسلام و اهل بیت داشتند که همان72نفر بودنند در صحنه باقی ماندنند.
وی خاطر نشان نمود: امروز جوانان انقلاب اسلامی چه در اول انقلاب جنگ هشت ساله و چه الان دفاع از حریم اهل بیت(ع) نشان داده اند که اگر آن روز در رکاب حضرت حضور نداشته اند ولی جانانه مقابل دشمنان در صحنه ها حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: