کد خبر: ۱۱۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور:
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در یادواره لاله های عاشورائی شهرک گلستان شیراز بیان داشت:عزت و افتخار و سربلندی و امنیت کشور مدیون خون پاک شهدا از ابتدا انقلاب تا کنون می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در یادواره لاله های عاشورائی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک گلستان شیراز همزمان با نماز مغرب و عشاء و عزاداری سرور سالار شهیدان  برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: مجاهدان در راه خدا در معامله با پروردگار خود چه از راه جان و چه از راه مال متضرر نمی شوند و خداوند در مقابل جان و مال وعده بهشت داده است.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی افزود: شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق با خدا معامله نموده اند وشهید محسن حججی در وصیت نامه عالمانه خود از خداوند مسئلت دارد شهادت را نصیب او فرماید و در آخر با عمل به تکلیف های الهی به خواسته خود رسید.

حاجی پور در ادامه به اهمیت پیروی از ولایت در جامعه اسلامی اشاره نمود و تصریح داشت: در وصیت نامه بیش از 95درصد از شهدا ما اجماع روی حمایت و دفاع از ولایت فقیه در تمام صحنه ها می باشد و پیروی از ولایت فقیه پیروی از وصیت نامه شهدا می باشد.

وی خاطره نشان نمود: خداونددر قرآن کریم می فرماید کسانی که در مسیر جهاد حرکت کنند چه بکشند و چه کشته شوند اجر آنان محجور می باشد و وعده خداوند حق می باشد.

در ادامه این مراسم برادراضغر مهربانی با روایتگری در وصف شهدا یادو خاطره شهدا را گرامی داشت و سپس مداح اهل بیت برادر حسنی حاضرین در مراسم شهدا را به فیض رسانید.

همچنین در این مراسم به نمایندگی از همه خانواده های معظم15هزار شهیداستان فارس از چهار خانواده شهیدان البرزی،حسنی،دهقان و دلواری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: