جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
حجت الاسلام و المسلمین محمدی:
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در نشست کانون پیشکسوتان سپاه ناحیه بقیةا...(عج)شیراز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده بود ابراز داشت:انقلاب اسلامی در برابر نظامهای لائیکی مورد نظر غرب در منطقه، با صراحت، احیاء مذهب را صلا می داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این نشست اظهار داشتند:واقعیت این است که انقلاب اسلامی تنها سبب از بین بردن «جزیره ثبات غرب» در منطقه نشده بود، بلکه تمامی الگوها و هنجارهای مورد نظر غرب در خاورمیانه و خلیج فارس را برهم زده بود.

وی ادامه دادند: انقلاب اسلامی در برابر نظامهای لائیکی مورد نظر غرب در منطقه، با صراحت، احیاء مذهب را صلا می‌داد. علاوه بر آن قدرتهای بزرگ از این نگران بودند که ثبات مورد نظر آنان در خاورمیانه و همچنین جریان آرام و مطلوب نفت از خلیج فارس، با تثبیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به خطر افتد. به همین دلیل امریکا و اتحاد جماهیر شوروی ـ علیرغم اختلافات برخاسته از فضای جنگ سرد ـ در نارضایی از انقلاب اسلامی ایران موضع یکسانی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةا... (عج) شیراز در پایان افزودند:جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال و چند ماه قبل از وقوع جنگ تحمیلی، با فشارهای برون مرزی متعددی روبرو شد مانند :جنگ تبلیغاتی، سیاسی روانی؛ محاصره اقتصادی؛ بلوکه کردن دارایی‌های ایران؛ تهدیدات نظامی (مداخله نظامی در طبس و ...)؛ تحریف ماهیت انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی؛ دامن زدن به تروریسم و ناامنی داخلی و حمایت از آن و...

نام:
ایمیل:
* نظر: