دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: بسیج در لیبک به فرمان مقام معظم رهبری بر خود فرض می‌داند با بسترسازی برای رونق طرح‌های اشتغالزا در تحقق حماسه اقتصادی بکوشد.
سرهنگ منصور میرزاییان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز با ارائه آموزش، اعطای تسهیلات و راهنمایی متقاضیان هرگونه کار و تلاش جهادی از رونق تولید و اشتغال حمایت می‌کند.

وی افزود: در سال 92 طرح‌های زودبازده کم‌هزینه و اشتغالزا در دستور کار قرار گرفت که بخشی در حال اجرا است.

میرزاییان در تشریح این طرح‌ها ادامه داد: تولید قارچ به مرحله تولید رسیده، احداث گلخانه برای تولید خیار سبز و گوجه فرنگی در آستانه تولید قرار دارد و یک واحد نان فانتزی با کیفیت مناسب راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: راه‌اندازی واحد دامپروری در کوهمره سرخی، راه‌اندازی کشت زعفران، تولید عسل که به بهره‌برداری رسیده و تولید مرغ خانگی که مقدمات آن فراهم شده است.

وی از برگزاری برنامه‌هایی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تعطیلات خبر داد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل اردوی سیاحتی و زیارتی درون استانی و برون استانی، اردوی یک روزه طرح هجرت با رویکرد فرهنگی و تفریحی، اردوهای 15 روزه طرح هجرت با رویکرد فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد.

برگزاری مسابقات قرآنی در پایگاه‌های مقاومت محلات و ادارات در ایام ماه رمضان، برگزاری مسابقات ورزشی بین پایگاه‌های مقاومت و اجرای آموزش‌های مورد نیاز بسیج اعم از آموزش‌های مقدماتی، تکمیلی و تخصصی، دیگر مواردی بود که وی به عنوان برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

به گفته وی، در اردوهای هجرت به تعمیر، زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس و مساجد، ساخت حمام، مرمت گلزار شهدا و ساخت مسجد و غسالخانه در مناطق محروم و کم‌برخوردار پرداخته می‌شود.

میرزاییان تصریح کرد: سال گذشته 2.5 میلیارد تومان تسهیلات سازندگی در قالب عقود اسلامی پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه در انتخابات بیان کرد: با حضور 73 درصدی پای صندوق‌های رای، بهانه‌ای به دست قدرت‌های شیطانی و استکباری نیافتاد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: بسیج ضمن حراست از این حماسه بزرگ همکاری همه‌جانبه با رئیس جمهور منتخب و دولت تدبیر و امید را در دستور کار دارد.

منبع:فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: