جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
سرهنگ دوستدار:
سرهنگ دوستدار در دیدار عام با سربازان ناحیه بیان داشتند: هر کشوری برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از استقلال و مرزهای خویش، نیاز به نیروی مقتدر دفاعی دارد.
برنامه دیدار عام سربازان ناحیه و مسئولان در سالن شهید فهمیده برگزار گردید.در ابتدا مسئول آماد در مورد کیفیت وکمیت غذا و قوانین رانندگی و نت خودرویی توضیحاتی را بیان نمود و بعد از آن مسئول نیروی انسانی در زمینه خوشایند سازی محیط خدمت و ایجاد پایگاه سربازان جهت ارائه خدمات رفاهی و مهارت آموزی سربازان مطالبی را بیان نمود .در این دیدار عام فرمانده ناحیه جناب سرهنگ دوستدار نیز با اشاره به این موضوع که هر کشوری برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از استقلال و مرزهای خویش، نیاز به نیروی مقتدر دفاعی دارد اظهار داشتند: بر اساس آنچه که در تاریخ و رویدادهای نظامی و سیاسی کشورها به وقوع پیوسته، این نکته را نمی توان انکار کرد که میان استقلال سیاسی و اقتصادی یک کشور با بنیه نظامی و دفاعی آن، رابطه مستقیمی وجود دارد.

فرمانده ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: اميرمؤمنان علي عليه السلام در نهج البلاغه مي فرمايد: « سربازان به فرمان خدا براي مردم همانند دژها و قلعه هاي محكم هستند و زينت و آراستگي حاكمان و عزت و ارجمندي دين و راههاي امن و آسايش براي رهروان اند و ملت پايدار و ايمن نمي مانند مگر با بودن سربازان .

در ادامه حجت السلام و المسلمین حاج آقا محمدی مسئول حوزه نمایندگی ناحیه در خصوص اهمیت و جایگاه سرباز و همچنین عبادت انسان در دوران جوانی و اهمیت دادن به نماز جماعت و اول وقت توضیحاتی را بیان نمود .

در ادامه این دیدار صمیمی سربازان از حسن توجه مسئولان و فرماندهان خود تقدیر و تشکر کرده و مشکلات و خواسته خود را با فرمانده ناحیه درمیان گذاشتند و دستورات لازم برای حل مشکلات و تسهیل در امر خواسته های خودرا از سرهنگ دوستدار گرفتند


.

نام:
ایمیل:
* نظر: