شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس:
تنظیم پیش نویس سند سالانه هنرمندان استان که شامل برآورد وضعیت هنرمندان از حیث میزان تطبیق شرایط هنری ادبی با شرایط آرمانی حاکمیت ارزش ها است از مهم ترین وظیفه سازمان است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان فارس، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در جلسه شورای عالی قشر بسیج هنرمندان بیان داشت: این چندمین جلسه شورای عالی قشر بسیج هنرمندان است و ساختار و شاکله ی شورا متشکل از رشته های مختلف در قالب انجمن های هنری شامل نمایش، فیلم، شعر، عکس، طراحی و نقاشی، تجسمی، خوشنویسی و... می باشد.

وی ادامه داد: بسیج هنرمندان مصمم است همانطور که تا کنون از بدنه هنرمندان برتر استفاده کرده است این کار را ادامه دهد.

حسنی افزود: هنرزبان رسایی برای موضوعات بشری دارد و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد.
 
زمانی می توانیم ازظرفیت های انقلاب به خوبی استفاده کنیم که انقلاب در قالب هنر عرضه شود و هنرمند خودش را پرورش دهد چون اینها سدی در مقابل دشمنان هستند. بدون شک استفاده از بدنه نخبگان هنری بسیار مهم و با ارزش است و ما باید از وجود مردم خوش ذوق ایران مخصوصا شیرازی های هنرمند طبق برنامه ریزی مشخص استفاده کنیم .

وی در ادامه درباره اهداف بسیج هنرمندان گفت: اجرای تدابیر ولی امر و سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن جامعه هنری، همکاری نظام مند صاحبنظران بسیجی در بسیج هنرمندان از اهداف اصلی این سازمان است.

حسنی در ادامه تاکید کرد: منظور از مشارکت حداکثری صاحب نظران و اندیشمندان هنر در اداره و پیشبرد تشکل بسیج هنرمندان این است که به همدلی و وحدت هنرمندان منجر شود.

وی گفت: پایش محیطی شرایط حوزه هنر با تحلیل تهدیدات ، فرصت ها و نقاط ضعف و قوت، ارتقای فرهنگ کار تشکیلاتی و کادرسازی بسیج هنرمندان استان ، ظرفیت سازی حیث جذب حداکثری و سازماندهی آنها و کمک به کارآمد سازی استان ها از طریق حمایت و پشتیبانی از اقدامات سازنده از دیگر اهداف این سازمان است.

حسنی درباره وظایف شورای بسیج هنرمندان خاطرنشان کرد: تنظیم پیش نویس سند سالانه هنرمندان استان که شامل برآورد وضعیت هنرمندان از حیث میزان تطبیق شرایط هنری ادبی با شرایط آرمانی حاکمیت ارزش ها است از مهم ترین وظیفه سازمان است.

وی ادامه داد: تهیه و ارائه راهکارها و توسعه هنرمندان بسیجی و جذب حداکثری و همچنین راهکارهای مناسب برای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب در سطح هنرمندان استان فارس از دیگر وظایف سازمان به شمار می رود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در پایان گفت: ارائه راهکار مبتکرانه برای پیشرفت وضعیت هنرمندان استان و ارائه راهکار و روش های بسط بسیج و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و همچنین زمینه سازی برای اجرا و پیگیری مصوبات و تشکیل جلسات ماهانه از دیگر دغدغه های بسیج هنرمندان است.

انتهای پیام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: