کد خبر: ۱۱۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص)شیراز بیان داشت:حوادث پیش آمده در فتنه سال 1388جهت برهم زدن نظام و انقلاب بوجود آمد.

وی در این مراسم که به مناسبت 9دی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)شهرک گلستان برپا شده بود ضمن گرامی داشت شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم گفت:علت دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر انقلابی ماست که در آن شعار استقلال و آزادی مردم از دست ظلم و ستم سر دادند و نوکران آمریکا را از کشور بیرون کردنند.

حاجی پور تصریح نمود:دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون ادامه داشته و خواهد داشت که در هر مرتبه با شیوه و طرح های متفاوت خود را نشان می دهد یکبار صدام را وادار می کند که به کشور ما حمله کند و مراتب های دیگرتحریم ها و یا در داخل کشور فتنه ها متفاوت که فتنه سال 88خود را بیش از گذشته نشان داد.

وی افزود:حضور با شکوه مردم  در مراسم 9دی تجدید بیعت مجدد مردم با ولایت و رهبری بود و آمریکا و همدستان و نوکرانش در منطقه باید از قدرت مرجعیت و ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران خوب درس بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز یادآور شد:وحدت و همدلی ملت ایران و توصیه ها ورهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان نظام را یاس و ناامید خواهد نمود.

وی اذعان نمود:مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران بیدار باشند که امروز مهمترین جبهه،جبهه اقتصادی می باشد و دستاورد دشمن  روی کار اقتصادی قرار گرفته است و بهترین راه حل مشکلات توصیه ها و سفارشات رهبر انقلاب می باشد.    

نام:
ایمیل:
* نظر: