کد خبر: ۱۱۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم جشن اعیاد شعبانیه کنار مرقد شهدای گمنام شهرک گلستان بیان داشت: افتخار همه ما شیعیان بخاطر تمسک به اهل بیت(ع) می باشد.
وی در این مراسم ضمن تبریک میلاد گل های باغ نبوت امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)تصریح داشت:سعادت دنیا و آخرت همه بندگان در گروه تمسک به اهل بیت(ع) می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در ادامه به روایتی اط پیامیر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم(ص)می فرماید حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است.
وی تصریح نمود: برگزاری مراسمات برای اهل بیت(ع)یکی از خصوصیات شیعیان می باشد و امام صادق (ع) می فرماید یکی ار نشانه های شیعیان ما این است که در شادی های ما شاد و در غم های ما محطون و اندوهناک می باشند.
وی خاطر نشان نمود:مثل اهل بیت(ع)مثل کشتب نوح می باشد هرکس سوار شد نجات پیدا می کند و هرکس سوار نشد غرق خواهد شد.
حجت الاسلام حاجی پورضمن انتقاد از برخی از فرهنگ های الگوه گرفته شده از فرهنگ غرب، فرهنگ عاشورایی و حسینی را دین داری ،تقوا،خداترسی در دین دانست.
در ادامه این مراسم حاضرین و دوست داران اهل بیت با مولودی خوانی در وصف اهل بیت(ع) و برگزاری مسابقاتو اهداء هدیه همراه بودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: