شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
گزارش
بازتاب خبری تور خبر عرصه های اقتصاد مقاومتی سپاه بقیه ا...(عج)شهر شیراز در برخی از خبرگزاری های استان فارس

http://fars.farsnews.com/Images/printlogo.png۱۳۹۷۰۴۰۶۰۰۰۶۷۲
چهارشنبه ، ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت : ۱۵:۴۸
استان فارس

فرمانده سپاه بقیه‌الله‌(ع) شیراز اعلام کرد

اجرای 98 طرح عمرانی درمناطق محروم شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(ع) شیراز گفت: درراستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی 98 طرح عمرانی درمناطق محروم شیراز اجرایی شده‌است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار ظهر‌امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: درراستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی 98 طرح عمرانی ازسوی ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز درمناطق محروم و کم برخوردار اجرایی شده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(ع) شیراز گفت: ساخت، مرمت، بازسازی منازل محرومان، اماکن مذهبی، خانه عالم،کتابخانه، سالن ورزشی و نیز کارگاه خود اشتغالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که در سال گذشته احداث و امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از راه‌اندازی کارگاه اشتغال تابستان امسال در شیراز خبرداد و افزود: با راه‌اندازی این مجموعه تولیدی و خود اشتغالی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای‌کار در شیراز فراهم می‌شود.

دوستدار خاطرنشان کرد: ازسوی بسیج‌سازندگی سپاه ناحیه بقیه‌الله(ع) شیراز 26 فقره تسهیلات خود اشتغالی درقالب کارگاه‌های کوچک زودبازده اعطا شده است.

این مسؤول تصریح کرد: راه‌اندازی 8 کارگاه هنری زود بازده با اشتغالزایی 30 نفردرخانه‌ای که ازسوی یکی از خیران واگذار شده شامل کارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی، پیکرتراشی، نهالستان، عروسک‌سازی، گوهرتراشی و چرم از سوی بسیج سازندگی ناحیه بقیه‌الله(ع) شیراز اجرا شده‌است.

وی بیان داشت: از 22 گروه جهادی سال گذشته 10 گروه و امسال 12 گروه برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام و با برنامه‌ریزی انجام شده ازاین پس هرگروه به مدت 3 تا 5 سال در محل تعیین شده استقرار می‌یابند.

انتهای پیام/

©2018 Fars News Agency. All Rights Reserved

mhtml:file://C:\Users\sajad\Downloads\iqna.ir_3726033.mht!print_logo.gif

از اجرای 98 طرح عمرانی تا برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در تشریح برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این ناحیه از اجرای 98 طرح عمرانی و همچنین برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم و كم‌برخوردار این كلان‌شهر خبر داد.

کد خبر: ۳۷۲۶۰۳۳

تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش ایكنا از فارس، تور خبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 6 تیرماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.
محمد جعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در این برنامه از اجرای 98 طرح عمرانی به‌همت این ناحیه از سپاه در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این طرح‌ها در مناطق محروم و كم‌برخوردار اجرایی شده است.
وی، ساخت و مرمت منازل محرومان، اماكن مذهبی، خانه‌های عالم، كتابخانه، سالن ورزشی را از جمله طرح‌های عمرانی اجرا شده در این راستا اعلام كرد و گفت: همچنین كارگاه خوداشتغالی با اعتبار بیش از یك میلیارد و 300 میلیون تومان در مناطق محروم و كم‌برخوردار شیراز برپا شده است.
دوستدار در ادامه به فرا رسیدن ایام فراغت تابستان نیز اشاره كرد و گفت: بنا داریم تا كارگاه اشتغال را در تابستان امسال برای جوانان جویای كار در این مناطق راه‌اندازی كنم تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز همچنین به ارائه تسهیلات بسیج سازندگی این ناحیه از سپاه هم اشاره‌ای كرد و گفت: 26 فقره تسهیلات خوداشتغالی در قالب كارگاه‌های كوچك زودبازده به‌همت بسیج سازندگی این ناحیه اعطا شد.
وی، راه‌اندازی 8 كارگاه هنری زودبازده از سوی یكی از خیران شامل كارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی و غیره را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی این ناحیه برشمرد و گفت: 22 گروه جهادی ذیل این ناحیه فعالیت می‌كنند.
دوستدار ادامه داد: از این تعداد 10 گروه سال گذشته و 12 گروه امسال برای انجام خدمات محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

*************************************************************

اجرای ۹۸ طرح عمرانی درمناطق محروم شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (ع) شیراز از اجرای ۹۸ طرح عمرانی درمناطق محروم خبر داد.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/4/7/8234119_614.jpgبه گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازشیراز؛ سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه‌الله (ع) شیراز گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی۹۸ طرح عمرانیاز سوی ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز در مناطق محروم و کم برخوردار اجرایی شده است.

وی افزود: ساخت، مرمت، بازسازی منازل محرومان، اماکن مذهبی، خانه عالم، کتابخانه، سالن ورزشی و نیز کارگاه خود اشتغالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که در سال گذشته احداث و امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ دوستدار ازراه‌اندازی کارگاه اشتغالتابستان امسال در شیراز خبرداد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این مجموعه تولیدی و خود اشتغالی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای‌کار در شیراز فراهم می‌شود.

به گفته وی، ازسوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه بقیه‌الله (ع) شیراز ۲۶ فقره تسهیلات خود اشتغالی درقالب کارگاه‌های کوچک زودبازده اعطا شده است.

فرمانده سپاه بقیه‌الله (ع) شیراز تصریح کرد: راه‌اندازی ۸ کارگاه هنری زود بازده با اشتغالزایی ۳۰ نفردرخانه‌ای که ازسوی یکی از خیران واگذار شده شامل کارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی، پیکرتراشی، نهالستان، عروسک‌سازی، گوهرتراشی و چرم از سوی بسیج سازندگی ناحیه بقیه‌الله (ع) شیراز اجرا شده است.

سرهنگ دوستدار اظهار داشت: از ۲۲ گروه جهادی سال گذشته ۱۰ گروه و امسال ۱۲ گروه برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام و با برنامه‌ریزی انجام شده ازاین پس هرگروه به مدت ۳ تا ۵ سال در محل تعیین شده استقرار می‌یابند.

******************************************************************

mhtml:file://C:\Users\sajad\Downloads\tanvir.ir_117788.mht!print_logo.gif

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:

اجرای ۹۸ طرح عمرانی و برپایی كارگاه‌های اشتغال در مناطق محروم شیراز

سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار گفت: ۹۸ طرح عمرانی به‌همت این ناحیه در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری در مناطق محروم و كم‌ برخوردار اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۱۷۷۸۸

تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) ساخت و مرمت منازل محرومان، اماكن مذهبی، خانه‌های عالم، كتابخانه و سالن ورزشی را از جمله طرح‌های عمرانی اجرا شده در این راستا اعلام كرد و گفت: همچنین كارگاه خوداشتغالی با اعتبار بیش از یك میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مناطق محروم و كم‌برخوردار شیراز برپا شده است.

وی در ادامه به فرا رسیدن ایام فراغت تابستان اشاره كرد و گفت: بنا داریم تا كارگاه اشتغال را در تابستان امسال برای جوانان جویای كار در این مناطق راه‌اندازی كنیم تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار با اشاره به ارائه تسهیلات بسیج سازندگی ناحیه بقیه الله(عج) گفت:
۲۶ فقره تسهیلات خوداشتغالی در قالب كارگاه‌های كوچك زود بازده به‌همت بسیج سازندگی ارائه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) افزود:
۸ كارگاه هنری زود بازده از جمله كارگاه‌های نگارگری، چوب و خیاطی از سوی یكی از خیران توسط بسیج سازندگی ناحیه راه اندازی شده است.

دوستدار با اشاره به تشکیل 22 گروه جهادی در ناحیه بقیه الله(عج) گفت: از این تعداد
۱۰ گروه در سال گذشته و ۱۲ گروه نیز در سال جاری برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

به گزارش تنویر، تور خبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.

***********************************************************

*تمرکز سپاه بر اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی

سپاه ناحیه بقیه‌الله با اجرای طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در شیراز، محرومیت‌زدایی به همراه ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصاد و تولید را در دستور کار خود قرار داده است. ‌

عکس: امین فائضی



نام:
ایمیل:
* نظر: