جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
حجت الاسلام والمسلمین محمدی
حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج بازار شاهچراغ گفت:نقش بازاریان در همه صحنه های انقلاب و خصوصا کمک به جنگ هشت ساله بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.
وی در این مراسم ابتدا در خصوص توجه اسلام به امرار معاش پرداخت و بیان داشت: درحدیث از معصوم(ع) آمده که سعی کنید اوقات 24ساعته را به چهار وقت تعیین کنید که از چهار مورد دو مورد آن عبارتند از وقتی را برای عبادت و وقتی برای امرار معاش قرار دهید ومعصوم ع در کنار عبادت امرار و معاش زندگی را می بیند.
حجت السلام والمسلمین محمدی افزود: وقتی را برای عبادت قرار دهید چرا برای عبادت؟چون ایمان،اخلاص، تقوا و اردت انسان را به خدا نزدیک می کند و روح خدا ترسی در انسان به وجود می آورد و اگر کسی عباداتش را به خوبی انجام دهد و دستش را در دست خدا قرار بده خدا هم دست را می گیرد.
وی تصریح داشت:در حالات شیخ جعفر کاشف الغطاء در کمک به مردم و شیخ رجبعلی خیاط که هر روز امام زمان(عج) به دیدار او می رفت بر هیچ کس پوشیدن نیست و علت به این مقام رسیدن آنان  این بود که کسبشان برای خدا و روزیش در راه خداوند بوده است و ما هم می توانیم به چنین احوالاتی برسیم با توجه و دقت در کسب روزی و عبادت خداوند متعال.
وی خاطر نشان نمود: بازار ما از صدر تا به امروز یک بازار اسلامی بوده است و نقش بازاریان در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز بازاریان همانند دفاع مقدس نقش مهمی در برابر دسیسه های دشمنان دارند و ایده هایشان باید ایده جهادی باشد و امروز نقش بسیج در بازار سازماندهی و هدایت شونده است.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در خصوص توجه اسلام به کاسبان اشاره نمود و اذعان داشت:در دین مبین اسلام به کاسبان حبیب ا... می گویند چرا که کاسب می تواند دوست خدا باشد و شغل کاسبی شغل شریف و بزرگی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در اهمیت تاسیس پایگاه مقاومت در بازار بیان داشت:امروز هر پایگاه مقاومت یک سفارتخانه امام زمان (عج) می باشد و کسانی که می خواهند درخط بسیج باشند باید بسیار دقت داشته باشند زیرا از دعاهای امام راحل(ره)که از خدا می خواهد با بسیجیان محشور شود  در این خط باشند باید بسیار دقت داشته باشند.
همچنین در پایان این مراسم برادر صادقی از بازاریان شاهچراغ به سرپرستی پایگاه مقاومت بسیج شاهچراغ منصوب شد و سپس دفتر پایگاه مقاومت بسیج شاهچراغ در بازار شاهچراغ افتتاح شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: