جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی
مسول بسیج دانش آموزی سپاه بقیه الله شیراز در گفت و گویی با خبرنگار ما از اجرای برنامه‌های متنوع هفته بسیج دانش آموزی در این حوزه خبر داد.
مهدی بابایی با اعلام شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال با عنوان دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی گفت: گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، بزرگداشت دلاور مردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عزیز دانش آموز در دوران دفاع مقدس می باشد که به فرمان امامشان لبیک گفته و در جبهه های نور حضور یافتند. هفته بسیج دانش آموزی هفته توجه دوباره مسؤلان به نسل آینده ساز کشور است.

مهدی بابایی از اجرای بیش از 313 برنامه در سطح مدارس خبر داد و گفت:
مهمترین برنامه‌های این هفته، برگزاری آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت، برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی (ع)، حضور در برنامه صبحگاهی مدارس و اهدا حکم فرماندهان واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی خواهد بود.

مهدی بابایی به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره داشت و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی توسط مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول، عطرافشانی و گلباران گلزارشهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقات ساخت آدمک و کاریکاتور توسط مدارس مقطع دوم دبیرستان، تزیین تابلو های مدارس در این باره، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس،اکران فیلم تنگه ابو قریب در مدارس توسط واحد های دانش آموزی، برگزاری مسابقه نامه ای به کودکان یمنی وهمچنین برگزاری مسابقه چرا مرگ بر آمریکا می باشد.

مسؤل بسیج دانش آموزی ناحیه بقیه الله  به آغاز رسمی طرح شهید بهنام محمدی در این هفته  نیز اشاره و  اظهار امیدواری کرد با آغاز این طرح سه نهاد تربیتی مدرسه، مسجد و خانواده در کنار هم به وظیفه ذاتی خود هماهنگ و همصدا  عمل نمایند.

مهدی بابایی در بخش پایانی صحبت خود از اجتماع با شکوه دانش آموزان در روز پایانی هفته بسیج دانش آموزی در بست شهید دستغیب خبرداد و گفت: در 13 آبان دانش آموزان ناحیه 3 در قالب هیات عزاداری و شعار هیهات منا الذله وارد تجمع استکبار ستیزی در شیراز خواهند شد
نام:
ایمیل:
* نظر: