جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
مسئول نمایندگی در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
حجت الاسلام والمسلمین حسین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در مراسم گرامیداشت 13آبان در مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی گفت: 13آبان سال1357در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره می باشد.
وی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یادو خاطره شهدای دانش آموز و شهید حسین فهیمده بیان داشت:8آبان در سال 1359 گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و اسوه شهدای دانش آموزان شهید حسین فهمیده و 13آبان در سال 1358سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار ستیزی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده از توکل به خداوند متعال در مشکلات انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود:وقتی انسان به خدا توکل می کند خیلی از مشکلا ت او برطرف می شود و توکل به خدا یکی از موفق ترین باورهای دینی رایج است که در میان همه ادیان مشترک می باشد.
وی در خصوص 13 آبان سال 1358 سالروز تسخیر لانه جاسوسی و از دستاورهای آن پرداخت وو مهمترین دست آورهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را سقوط لیبرالیسم و حاکمیت یافتن خط امام خمینی(ره)،ماهیت اطلاعاتی و جاسوسی سفارتخانه آمریکا بیش از گذشته آشکار شد،ضربه مهلکی به سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا وارد شد و گرفتار سردر گمی عمیق و گسترده شدند، با تسخیر لانه جاسوسی در ایران سفارتخانه های آمریکا در سراسر جهان گرفتار رعب و وحشت دائم شدند،با تسخیر لانه جاسوسی سر دمداران کاخ سفید ناکام شدند و ابهت پوشالی آنها در جهان شکسته و بسیاری از ملل مظلوم متوجه شدند که اگر بخواهند می توانند با سلطه آمریکا مقابله کنند و به خاطر همین دستاوردها بود که تسخیر لانه جاسوسی توسط حضرت امام خمییر(ره) به انقلاب دوم نام گرفت زیرا کل هیمنه استکبار فرو ریخت و ذلت و شرمساری نصبی آمریکا و عزت و سربلندی نصیب ایران اسلامی گردید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج)دانش آموزان را به علم آموزی توصیه نمود و تصریح داتش:اگر بخواهید در دنیا و آخرت موفق بشوید با تزکیه و تهذیب نفس و توکل به خدا علم بیاموزید تا مایه افتخار برای جامعه اسلامی و مملکت خود باشید.
در پایان این مراسم دانش آموز بسیجی برادر محمد حسین غلامی به عنوان فرمانده واحد دانش  آموزی مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی منصوب شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: