شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز عنوان نمود: طرح سپاس با هدف تجلیل از دانش آموزان دیروز معلمان امروز برگزار می شود.
وی بیان داشت: برنامه سپاس  و تجلیل از معلمان دیروز  با هدف تجلیل از معلمانی است که در دوران دانش آموزی در نبرد حق علیه باطل در جنگ هشت ساله حضور فعال داشته و نقش آفرینی نمودنند  و امروز در کسوت معلمی نقش تربیتی و تمدن سازی خود را ایفاء می کنند.
سرهنگ دوستدار ضمن گرامیداشت یادو خاطره 36هزار شهید بسیج دانش آموزی در دفاع مقدس تصریح داشت: بسیج فرهنگیان سپاه بقیه ا...(عج) شیرا ز با شناسی معلمین گرانقدری که امروز در سنگر علم آموزی مخلصانه برای انقلاب و نظام فعالیت می کنند و در زمان جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور داشته اند به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی از تعدادی از این فداکاران و دلسوزان جامعه روز سه شنبه در سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) قدردانی خواهد شد.
وی هدف از اجرای این برنامه را  آشنایی نسل سوم انقلاب با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی و ارج نهادن به مقام والای معلمین عزیز که در ادامه راه  جهاد امروز در سنگر علم و دانش به ایفای نقش تربیتی و اثر گزار انسان پروری مشغول می باشند را خاطر نشان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: