کد خبر: ۱۱۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع پایگاه بسیج قصرقمشه:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیرازگفت: گردان سایبری بسیج در فضای مجازی برای مقابله با طراحی ها واقدامات بدخواهان در فضای مجازی شکل گرفت.

به گزارش تنویر سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز؛ سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز اظهار داشت: بسیج در زمینه های گوناگون سیاسی ،اجتماعی ،فضای مجازی وسازندگی ورود کرده وبرای اقشار مختلف بویژه در سطح محله ها و شهرها برنامه دارد.


وی که صبح امروز 30آبان ماه به مناسبت هفته بسیج در جمع پایگاه مقاومت قصر قمشه سخن می گفت ،اظهارداشت: بسیج بستر و ظرفیت عظیمی برای آبادانی و خدمت به مردم است و در همین زمینه از سال گذشته در شهرک قصر قمشه 20منزل افراد کم بضاعت با هزینه های 5تا 15میلیون تومان تعمیر و نوسازی شده است .


  فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با تاکید براینکه بسیج بدون چشمداشت وبدون قصد خودنمایی اینگونه اقدامات را انجام می دهد،گفت: ساخت مرکز مشاوره ، کتابخانه و کارگاه اشتغالزایی نیز  با همکای فنی و حرفه ای در دستور کار قرار گرفته است واز طریق  فضای مجازی اقدامات و کارهای این شهرک به اطلاع مردم می رسد.


وی تصریح کرد: در هفته بسیج با امام راحل (ره) بنیانگذار بسیج میثاق می بندیم که با توطئه گران سازش نمی کنیم و در مقابل دشمنان و نااهلان داخلی ایستادگی و مقاومت می کنیم.


حسینی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: راهبرد آمریکا شکستن روحیه مقاومت وایستادگی مردم است ، به همین دلیل عملیات روانی را بیشتر از تحریم و فشار اقتصادی در دستورکار دارد بنابراین باید در داخل کشور با مدیریت قوی و وحدت از شرایط سخت اقتصادی امروز عبور کنیم .


نام:
ایمیل:
* نظر: