يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
فرمانده بسیج ناحیه بقیه‌الله شیراز:
فرمانده بسیج ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز از برگزاری 700 ویژه برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدجعفر دوستدار ظهر امروز در یک نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته بسیج را اعلام کرد، اظهار داشت: هفته بسیج ایام بازخوانی و یادآوری منشور امام خمینی(ره) درمورد نقش  بسیج در تداوم ارزش‌های انسانی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در جهان حرف تازه‌ای دارد و جهان استکبار برای این که این حرف تازه به گوش جهانیان نرسد به انواع توطئه‌ها متوسل می‌شود.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بقیه‌الله(عج) شیراز خاطرنشان کرد: بسیج یکی از دستآوردهای انقلاب اسلامی است که هم‌اکنون و در آستانه 40 سالگی انقلاب و پربارتر از هر روز در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

سرهنگ  دوستدار با اشاره به برگزاری بیش از 700 ویژه برنامه هفته بسیج در شیراز گفت: عرصه سازندگی از اصلی‌ترین ارکان و اهداف بسیج است و به همین منظور سازماندهی و اعزام گروه‌های جهادی  در هفته بسیج با قدرت و انگیزه‌ای صدچندان به کارخود ادامه می‌دهد.

عرصه محرومیت زدایی در شیراز و به ویژه ناحیه بقیه‌الله شیراز جلوه خاص خود را دارد. خوشبختانه امسال و در این هفته تعدادی از پروژه‌هایی که توسط بسیجیان در زمینه محرومیت‌زدایی، تعمیر و تجهیز منازل خانواده‌های محروم انجام شده بود افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام ورزیدن مقام معظم رهبری در مورد مقابله با جنگ نرم فرهنگی افزود: دنیای استکبار امروزه با داشتن رسانه‌های تبلیغاتی خود جنگی را علیه ما شروع کرده‌است که تبعات آن را می‌بینیمو

دوستدار گفت: سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج)، راه‌اندازی معاونت فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است که کار سازماندهی، آموزش و توانمندسازی مجاهدان عرصه فضای مجازی را تامین و افتتاح باشگاه افسران جوان جنگ نرم نیز در همین هفته افتتاح می‌شود.

وی همچنین از برگزاری اجتماع بسیجیان در ورزشگاه شهید دستغیب و تجلیل از بسیجیان نمونه در روز دوشنبه خبر داد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بقیه‌الله(عج) شیراز بیان کرد: یکی از دیگر برنامه‌هایی که در هفته بسیج اجرا می‌شود طرح «ایرانیار» است که با هدف حمایت از کالاها و صنعت و کارخانجات به معرفی قدرت اقتصادی ایران در داخل مرزها می‌پردازد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح آشنایی نسل جوان و نوجوان با توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی است. 

دوستدار به اجرای طرح میز خدمت با هدف نزدیک کردن مسوولان و مردم خبر داد که قرار است این طرح در قلعه دودمان که توسط گروه‌های جهادی بهسازی شده برگزار شود.

وی گفت: یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی نسل جدید با سبک زندگی شهدا با عنوان سبک زندگی صحیح در این هفته برای جوانان تبیین می‌شود.

دوستدار افزود: برنامه تور دوچرخه سواری، برگزاری چندین یادواره شهدا، حضور در نمازجمعه و گلباران قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: