چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)شیراز صبح امروز خبر داد: در آخرین روز هفته بسیج الحاقی دو سوله صالحین بسیج سپاه بقیه ا...(عج) افتتاح شد.
 در این مراسم که با حضور حجت السلام والمسلمین حسین علیزاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) و تعدادی از بسیجیان انجام شد سرهنگ دوستدار ضمن گرامی داشت هفته بسیج بیان داشت: الحاقی دو سوله صاحین در دوحوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و حوزه کمیل با هزیه بالغ بر 150 میلیون تومان انجام شده که از محل اعتبارات خارج از سپاه می باشد.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) ضمن تقدیر و تشکر از زحمت کشان و خیرین که در احداث این بنا خدمت نموده اند الحاقی سوله های صالحین را  احداث سرویس بهداشتی،حمام،رختکن،سالن مدیریت و اتاق مربی می باشد که در رشته های ورزشی همانند فوتسال،والیبال، برنامه رزمی و... می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
وی تصریح نمود: با افتتاح و بهر ه برداری از این دو الحاقی سوله های صالحین در مناطق شهر شیراز علاوه بر رونق مضاعف در جذابیت و ترویج فرهنگ ورزش،ارتقاء توان جسمی بسیجیان و اهالی محل در امر ورزش را شاهد خواهیم بود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: