يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
حوزه مقاومت بسیج کارمندی - شهید تندگویان فیروزآباد
همايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران و مردم در حسينيه ثارالله شهرستان فيروزآباد برگزار شد عضو پیشین هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 برای محو اسلام و کشور بوده که لازمه آن جدایی رهبر از مردم بود.
 به گزارش تنویر سازمان بسیج کارمندان  : شاهین محمدصادقی امروز در تجمع مردم فیروزآباد  که به منظور گرامی‌داشت روز بصیرت برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر سه محور مردم، مکتب و رهبری شکل‌گرفت و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم به ندای رهبرشان لبیک سر نمی‌داده و سینه‌ها را سپر و به خیابان‌ها نمی‌آمدند انقلاب پیروز نمی‌شد، افزود: فتنه 88 برای محو اسلام و کشور بود که لازمه آن جدایی رهبری از مردم بود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ بهانه‌ای به نام انتخابات برای دشمن پیدا شد که با برنامه‌ریزی، توطئه‌های خود را عملی کرد، گفت: در این فتنه هدف محو انقلاب اسلامی و پایمال کردن خون شهدا بود. 

محمدصادقی بابیان این‌که حضور پرشور مردم در 9 دی‌ماه موجب بیداری عده‌ای که در خواب غفلت فرورفته بودند شد، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز 9 دی‌ماه در مقابل هتک حرمت‌های صورت گرفته عکس‌العمل نشان دادند که این راهپیمایی اثرات بسیار ارزشمندی از خود به‌جای گذاشت.

وی ادامه داد: این راهپیمایی صحنه حضور همه طیف‌های سیاسی درزمینهٔ حمایت از انقلاب و رهبری و رفراندومی برای تأیید اصل ولایت‌فقیه بود.

نماینده دوره هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم با صفوف به‌هم‌پیوسته خود در راهپیمایی 9 دی‌ماه موجب طرد شدن خوارج از صفوف ملت شدند.

وی با اشاره به حضور همه افراد از طیف‌های سیاسی مختلف درصحنه راهپیمایی 9 دی‌ماه ابراز داشت: در این راهپیمایی پرشور حتی برخی از کسانی که به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند نیز آمده بودند و با دیگر برادران و خواهران خود صف واحد تشکیل دادند.

محمدصادقی تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۹ دی نشان دادند که باوجود همه گلایه‌ها، شکوه‌ها، نابسامانی‌ها و گاهی بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی برخی مسوولان، پای انقلاب ایستاده و چشم به انگشت اشاره و گوش‌به‌فرمان رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت خودجوش راهپیمایی ۹ دی و حضور میلیونی مردم ایران جای تقدیر دارد و مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

همايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآبادهمايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآبادهمايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآبادهمايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآبادهمايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآباد

همايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآبادهمايش حماسه ٩ دي با حضور مسولين ،مديران  شهرستان فيروزآباد
نام:
ایمیل:
* نظر: