جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
حوزه بسیج ادارات کل استان فارس
حماسه 9 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی که منجر به راهپیمایی عظیم 9 دی ماه 1388 گردید ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بزرگ و برگ زرین دیگری در افتخارات ایرانیان به حساب می آید.

حماسه 9 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی که منجر به راهپیمایی عظیم 9 دی ماه 1388 گردید ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بزرگ و برگ زرین دیگری در افتخارات ایرانیان به حساب می آید.

حماسه ای که فقط چند روز پس از جسارت به عاشورا و عزای اباعبدالله (ع) سراسر ایران را فرا گرفت و یکبار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی سیاسی و مشکلات و کاستی ها ، اما در پایبندی به اسلام ، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارد.

مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خودجوش در روز9 دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام دست به راهپیمایی باشکوه و به یاد ماندنی زدند . در این روز بود که قریب به اتفاق تحلیلگران سیاسی و سران کشورهای غربی و فتنه گران شوکه شدند .آنان تصور نمی کردند که 9 دی روز تشییع جنازه فتنه باشد.

ابراهیم جعفری با اشاره به مصادف شدن 9 دی ماه امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، بیان کرد : امسال مردم با شکوه بیشتری در این روز حضور پیدا کردند و حیرت و شکست دشمنان انقلاب را به جهانیان ثابت نمودند .

وی با بیان اینکه 9 دی به عنوان نقطه عطف انقلاب به شمار می رود ، تصریح کرد : ملت ایران همواره بصیرت ، ولایتی بودن و آگاهی خود را ثابت کرده اند به طوری که با اشاره مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تمام صحنه ها به میدان آمده و از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع کرده اند.

برادر جعفری در ادامه درباره حساسیت حماسه 9 دی ، گفت : دشمن از سال 88 تاکنون برای براندازی نظام دست از تلاش برنداشته اما همیشه ناکار آمد بوده است و می بینیم که نقشه استکبار و بیگانگان و عناصر داخلی کشور با حضور گسترده و همراه با بصیرت مردم در صحنه های مختلف همیشه با شکست روبرو شده است.

وی افزود : مردم انقلابی ایران اسلامی ، استوار و مقتدرانه همچنان پای آرمانهای والای حضرت امام (ره) و شهیدان در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه ایستاده اند و از همه جریانهای سیاسی که زیر چتر انقلابی زندگی می کنند می خواهیم که وحدت و انسجام خود را در مقابل جبهه استکبار حفظ کنند و دوستان انقلاب خرسند و دشمنان را مایوس و منکوب کنند .

بار دیگر از حضور آگاهانه شما بسیجیان و کارمندان و مدیران کل ادارات و سازمان ها که امروز حضور خود را در راهپیمایی یوم الله 9 دی حضور بهم رساندید ، صمیمانه سپاسگزارم


نام:
ایمیل:
* نظر: