جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: کسانی که فرمان رهبر خود را گوش کرده اند امروز با افتخار می گویند پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساخته و در عرصه بنزین که دچار تهدید بودیم خودکفا شده ایم. .
سرار یدالله بو علی در آیین تکریم فرمانده ناحیه بقیة الله(عج) که در حسینیه شهدای مجتمع فرهنگی شلمچه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه در همه عرصه ها ثابت کرده ایم که پای انقلاب هستیم، اظهار داشت: این تکلیفی است که بر عهده تک تک ماست.

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه، انقلاب را دوست دارند، افزود: نگاه پاسدار انقلاب نگاه سازمانی و اداری نیست که چه چیزی را که سازمان از او می خواهد انجام دهد، بلکه باید نگاه آرمانی باشد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، فرد انقلابی را فردی حاضر به عمل وا به کار دانست و تصریح کرد: حضور افراد انقلابی در طول پیروزی انقلاب تا کنون به شکل های مختلف حضور خود را نشان داده و از انقلاب پاسداری کرده اند، و تمام توطئه های دشمنان با حضور پاسداران خنثی شده است.

وی عنوان کرد: نیرو های انقلاب در گذشته با وجود اینکه سازمان و امکاناتی نداشتند اما انقلاب اسلامی را در برابر هجمه همه دنیا پاسداشتند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: نیروی های انقلابی در عرصه اقتصادی، بازسازی، محرومیت زدایی، فرهنگی پای کار انقلاب بوده اند و در هرجای که نیروهای انقلاب حضور داشته اند شاهکاری از خود به جای گذاشته اند.

وی تاکید کرد: نیروی های انقلاب ثابت کرده اند که اگر گوش به فرمان ولی امر خود دهند حتما پیروزی نصیبشان خواهد شد، در این شرایط سخت اقتصادی شاید اظهار نظرهای متفاوتی شود که کشوری که می تواند در عرصه موشکی و صنعت پیچیده ترین پروژه ها را اداره کند چطور نمی توانیم در برخی عرصه ها موفق نشود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: آن افرادی که امروز موشک را ساخته اند کسانی هستند که امر فرمانده را گوش کرده اند، کسانی که فرمان رهبر خود را گوش کرده اند امروز با افتخار می گویند پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساخته و در عرصه بنزین که دچار تهدید بودیم خودکفا شده ایم، اما افرادی که نتوانسته اند در برخی موارد موفق عمل کنند افرادی بودند که فرمان رهبر را گوش نداده اند.

وی به وظایف نیروی های انقلابی اشاره و ابراز کرد: نیرو های انقلابی باید بدانند که وظیفه آنان ورود به عرصه هایی است که مردم دچار مشکل هستند.

سردار بوعلی با بیان اینکه نیروی انقلابی، نیرویی است که توسط مردم دیده می شود، خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور این است که تکلیف ما آن چیزی است که از دست ما بر می آید و می توانیم انجام دهیم.

وی دو توصیه به فرماندهان کرد و گفت: تعامل سازنده را باید هر مدیری بشناسد و به آن عمل کند، فرمانده سپاه متفاوت از سایر مسئولیت ها است، چرا که مردم سپاه را به عنوان سپاه پاسداران انفلاب اسلامی می شناسند و وظیفه آن حفظ ارزش ها است
نام:
ایمیل:
* نظر: