پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه بسیجیان باید با امید به آینده و برای مقابله با شبهات ایجادشده توسط دشمن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تلاش کنند، گفت: بسیجی نباید دچار شبهه، انحطاط و یاس و ناامیدی شود.
 علی اكبر جعفریان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، ۱۵ بهمن‌ماه
با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: آنچه امروز به‌عنوان دغدغه مطرح می‌شود، بحث شایعات و تخریب پایه‌های نظام است.
وی افزود: دیگر مشکلی بیرون از مرزها ایران را تهدید نمی‌کند و مسئله آسیب‌رسان به انقلاب اسلامی، دشمن درونی است که احساس ناامیدی و روحیه یأس را تقویت می‌کند.
جعفریان با بیان اینکه برخلاف آنچه دشمن فکر می‌کرد، انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی رسید، گفت: در فرهنگ اسلام، هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند در برابر حق قرار بگیرد و حق را از بین ببرد؛ مگر آن‌که به فرموده امام علی (ع)، شاهد قرارگیری شبهه در برابر حق باشیم تا حق از پا دربیاید.
وی بیان كرد: در تاریخ اسلام و شیعه، وقایع و شرایط بسیار سخت‌تری هم داشته‌ایم که پشت سر گذاشته ‌شده است که نمونه آن را می‌توان دوران امام سجاد(ع) و زمان حکومت بنی‌امیه ذکر کرد که فرهنگ این حکومت در جامعه غالب بود.
جعفریان با بیان اینكه ما معتقد به مهدویت هستیم و آینده را بسیار روشن می‌بینیم، افزود: باید فرهنگ خود را تغییر دهیم و بسیجی نباید دچار شبهه، انحطاط و یاس و ناامیدی شود.
وی ادامه داد: همه ما باید به سمتی برویم تا ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به‌خوبی و با موفقیت پشت سر بگذاریم و با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها، آن را به صاحب اصلح آن حضرت ولی‌عصر(عج) برسانیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: