آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس پیامی به شرح زیر صادر نمودند.متن این پیام بدین شرح است:
هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد، تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش ایثارگران خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.
ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نمایم .
نام:
ایمیل:
* نظر: