جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
فرمانده سپاه شهرستان مهر:
فرمانده سپاه شهرستان مهرگفت: در برابر همه ی فتنه ها چه سیاسی یا اقتصادی راهبرد بسیج با توجه به منویات فرمانده معظم کل قوا پیچیده تر خواهد شد.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر صبح امروز در مراسم چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان که در سالن اجتماعات مدرسه امام محمد باقر(ع) تشکیل شده بود، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، این قرن را قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و قرن غلبه حق بر باطل دانست و اظهار داشت:

جهان در گام دوم انقلاب در حال یک تغییر بنیادین است و هرچه شرایط سخت تر شود، بسیج هم آینده نگر تر خواهد شد و از سرچشمه فیاض رهبر معظم انقلاب اسلامی می آموزد که چگونه عمل کند و در برابر همه ی فتنه ها چه سیاسی یا اقتصادی راهبرد بسیج با توجه به منویات فرمانده معظم کل قوا پیچیده تر خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: راهبر مقاومت جمهوری اسلامی ایران با تدابیر مقام معظم رهبری توانسته دشمن را در اتخاذ راهبری های منطقه ای دچار سکون کند.

فرمانده سپاه مهر تاکید کرد: مقاومت روح قدرت است، امریکایی ها قدرت دارند اما روح مقاومت و باور نسبت به آن ندارند، دلیل پیروز های پی در پی ما در مقابل توطئه های آمریکا راهبر مقاومت است و این راهبرد از ولایت سرچشمه می گیرد.

وی ادامه داد: قدر با مقاومت تفاوت دارد، بسیاری از کشور ها قدرت دارند به کشورهای دیگر حمله می کنند اما زمانی که خودشان دچار تغییرات و ضرباتی می شوند به دلیل اینکه باور به مقاومت و ایستادگی ندارند زود می شکنند.

رضایی گفت: قدرت بدون مقاومت هیچ است و چنین قدرتی متلاشی می شود، پس باید باور به ایستادگی و مقاومت را که از دین سرچشمه می گیرد قدر دانست و نسبت به نهادینه کردن آن تلاش کرد.

فرمانده سپاه مهر اظهار داشت: سپاه و بسیج بر سرشت ایمان، تقوا، اخلاص و فداکاری بنا شده است، مردان جهاد، بسیجیان هستند که خانه و کاشانه بر اهداف آن ها تاثیر نمی گذارد و پست و مقام مانع حضور آن ها در میدان کارزار نمی شود.

وی خضوع درمقابل دوستان و غضب در مقابل دشمنان را از فرهنگ و تفکر بسیجیان برشمرد و بیان داشت: اخوت و برادری خمیرمایه نهاد آسمانی بسیج است، اگر این یکدلی و یکرنگی از اعتقادات بسیجیان نبود در طول این 40 سال دستخوش تغییرات می شد، اما اکنون با چنین اعتقاداتی استوارتر از گذشته است.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: بسیج ریشه در عاشورا دارد، زمانی که کنار نهر علقمه تمام غیرت هستی در وجود حضرت ابوالفضل العباس تجلی پیدا کرد و زمانی که امام حسین(ع) حضرت علی اکبر را به میدان فرستاد، فرهنگ و تفکر بسیجی شکل گرفت.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: