جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۱:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
مسئول بسیج ادارات شهرستان جهرم گفت:
سرگرد پاسدار سعید دائمی مسئول بسیج ادارات شهرستان جهرم فعالیتهای مختلف ادارات در مبارزه با ویروس کرونا را تشریح نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، بسیج ادارات شهرستان جهرم با حضور در صحنه مبارزه با ویروس کرونا، فعالیتهای گوناگونی را در حیطه وظایف محوله انجام داده که بخشی از آن را در گفتگو با سرگرد پاسدار سعید دائمی، مسئول بسیج ادارات آن شهرستان خواهید دید.

سعید دائمی در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم عزیز روزه دار در ماه رحمت و برکت، اظهار داشت: عمده فعالیت بسیجیاان ادارات شهرستان جهرم، رعایت پروتکلهای ابلاغی وزارت بهداشت در ادارات و مواجهه با ارباب رجوع و همچنین ضدعفونی نمودن محل کار بوده است.

وی با اشاره به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی در این ایام بخصوص در ادارات و نهادهای خدمات رسان، تأکید داشت: ضدعفونی نمودن شهرک صنعتی، فرمانداری، آبفا، مخابرات، فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد، بنیاد مسکن و سایر ادارات از فعالیتهای اولیه بسیج ادارات آن شهرستان بوده است.

مسئول بسیج ادارات شهرستان جهرم با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشت فردی از توزیع روزانه ماسک و دستکش  جهت کارمندان ادارات خبر داد و گفت: پایش روزانه کارمندان و ارباب رجوع در برخی ادارات از دیگر فعالیتهای بسیج ادارات بوده است.

ضدعفونی نمودن ترمینال فرودگاه، پایانه مسافربری بین شهری، وسایل بازی در پارکها، و ایستگاههای مسافربری درون شهری نیز از دیگر ماموریتهای محوله به بسیج ادارات بوده که طی این مدت به بهترین نحو انجام گرفته است.

سرگرد پاسدار سعید دائمی در پایان از شهروندان جهرمی خواست که ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی به غیر ضرورت از خانه خارج نشوند تا انشاالله از این موضوع نیز به سلامت عبور نمائیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: