شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۶:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ ناصر طالبی از اعزام سه روزه ی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به اردوی راهیان نور با همکاری اداره آموزش و پرورش، از بیست و هشتم بهمن ماه و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، خبر داد.
ناصر طالبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج جهرم، با گرامی داشت ایام ماه شعبان المعظم، گفت: اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم با هدف آشنایی این عزیزان با فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار می شود. 

وی از اعزام ۱۴۰ دانش آموز پسر مدارس شهرستان جهرم به اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: این تعداد دانش آموز صبح امروز بیست و هشتم بهمن ماه، با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه دانش آموزان در راستای این اردو، از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، علقمه و معراج الشهدای شهرستان اهواز بازدید می کنند، اظهار کرد: این اردو به مدت سه روز برگزار می شود.

طالبی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها و راه‌های جهاد تبیین، اعزام دانش‌آموزان متوسطه دوم به اردوهای پیشرفت و راهیان نور است، گفت: معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در قالب این اردوها می‌تواند زمینه جهاد تبیین و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: