شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۸:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س جهرم خبر داد:
خانم جباریان گفت: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا، خواهران بسیجی پایگاههای مقاومت، با حضور در کمیته های مختلف، به مبارزه با این ویروس منحوس شتافتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، خانم جباریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا س آن شهرستان، از تولید بیش از 12000 هزار ماسک توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت آن حوزه از زمان شیوع ویروس کرونا د آن شهرستان، خبر داد.

وی با اشاره به تولید روزانه بیش از دویست عدد ماسک و توزیع آن بین اقشار نیازمند و سایر مکانهای مورد نیاز، افزود: بانوان بسیجی بیش از 15 میلیون ریال وجه نقد جهت مبارزه با این بیماری فراگیر کمک نموده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س در ادامه با اشاره به نیاز بیماران در این ایام به خون و فرآورده های خونی، از اهداء خون توسط بانوان بسیجی خبر داد و اظهار داشت: همکاری در برپایی بیمارستان مجازی حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج و ویزیت بیماران نیز از دیگر فعالیتهای آن بانوان بوده است.

خانم جباریان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حضور فعال بانوان بسیجی در رزمایش مساوات و کمک مومنانه در این ایام خبر داد و گفت از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون بیش از 200 بسته غذایی آماده و به افراد نیازمند اهداء شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: