جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۳:۰۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
به همت روابط عمومی سپاه جهرم
اولین محفل انس با قرآن کارکنان سپاه جهرم، با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، به علت شیوع ویروس کرونا، در نمازخانه امام حسین ع آن ناحیه، برگزار شد.
به همت روابط عمومی سپاه جهرم، با رعایت شرایط بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا، اولین محفل انس با قرآن کارکنان سپاه آن شهرستان، پنجشنبه هفدهم اردیبهشت ماه، مصادف با سیزدهم رمضان، در نمازخانه امام حسین ع آن ناحیه، برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی زارعی، مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر، با اعلام این خبر، اظهار داشت: همه ساله برگزاری محافل انس با قرآن کریم کارکنان سپاه آن شهرستان، به همراه دعوت از قاریان برجسته شهرستانی و استانی و همچنین دعوت از سخنرانان و راویان دفاع مقدس، در بقاع متبرکه برگزار می شد.

وی در ادامه افزود: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و رعایت موازین بهداشتی، محفل انس با قرآن کارکنان سپاه جهرم در نمازخانه امام حسین سپاه آن ناحیه و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سرهنگ زارعی، برنامه های اجرایی آن محفل انس با قرآن را تلاوت قرآن کریم توسط فرهنگیار پاسدار وحید رحیمی زاده، پخش نماهنگ میلاد مسعود امام حسن مجتبی ع، پخش نماهنگ بیانات مقام معظم رهبری در وصف خصوصیات سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین پخش نماهنگ سخنرانی سردار شهید سلیمانی در یادواره شهدای استان مازندران با موضوع ارزشهای اخلاقی هشت سال دفاع مقدس و خصوصیات فرماندهان آن دوران، عنوان نمود.

وی، معرفی پاسدار نمونه سال 1398 سپاه جهرم را، از دیگر برنامه های آن محفل انس با قرآن عنوان داشت و ابراز داشت: سرگرد پاسدار وحید رحیمی زاده، به عنوان پاسدار نمونه سال 1398 سپاه آن شهرستان معرفی، و لوح یادبود خود را از سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده سپاه جهرم دریافت نمود.

در پایان این برنامه سرهنگ توکل ضمن قدردانی از زحمات سبزپوشان ولایت در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت بی منت به مردم، از پایوران آن ناحیه خواست که در سال جدید نیز همانگونه که از ابتدای سال در ماموریت مبارزه با ویروس کرونا، دوشادوش بسیجیان بوده اند، تا آخر سال نیز در جهت رضایت و خشنودی فرماندهی کل قوا  حضرت آیت الله خامنه ای، قدم بردارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: