شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۵۳:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده سپاه جهرم، گفت: با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان، طی رزمایش طرح احسان علوی، تعداد 30 سری جهیزیه با هدف طرح ازدواج آسان و حمایت از تولید داخلی، به ارزش 6 میلیارد ریال، به صورت مشارکتی خریداری و به زوج های جوان جهرمی تعلق گرفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت آن ناحیه، تعداد 30 سری جهیزیه به سی زوج جوان جهرمی اهداء شد.

بر همین اساس، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده سپاه جهرم، در مصاحبه با تنویر آن شهرستان اظهار داشت: با حضور حجه الاسلام مدبر امام جمعه، مهندس شفیعیان فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان، طی رزمایش طرح احسان علوی، تعداد 30 سری جهیزیه با هدف طرح ازدواج آسان و حمایت از تولید داخلی، به ارزش 6 میلیارد ریال، به صورت مشارکتی توسط سپاه جهرم خریداری و به زوج های جوان متقاضی اهداء شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور بسیج در کمک و یاری رساندن به اقشار کم برخوردار جامعه، و نیز با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از تولید داخل، تعداد 30 سری جهیزیه که از برندهای تولید داخل کشور می باشد، به همت زوجین، خیرین و بسیجیان، تهیه و به ایشان اهداء شد.

وی افزود: بسیجیان جهرمی، جهت جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، آمادگی خود را اعلام داشته و با برگزاری رزمایش های کمک های مومنانه مختلفی، در طول سال و در شرایط بحران بیماری کرونا، یار و یاور اقشار کم برخوردار جامعه می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: