آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳
در راهپیمایی روز قدس؛
کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی فارس در بیانیه ای اعلام کرد: خواهران دانشجوی بسیجی استان فارس یکبار دیگر هم صدا با سایر اقشار جامعه روز جمعه فریاد عزت و مقاومت بر می آورند.
متن کامل بیانیه کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی فارس به شرح ذیل است:

                                 « روز قدس روز حیات اسلام است»

                                                                                 امام خمینی (ره)

امسال 34 سال از صدور فرمان تاریخی خمینی کبیر و نامگذاری روز جهانی قدس به عنوان نقطه عطف اتحاد مسلمانان در مبارزه با صهیونیسم جهانی می گذرد و فرزندان انقلابی امام ( ره) در حالی برای لبیک به ندای پیر و مقتدایشان آماده می شوند که استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار امروزه در باتلاقی که به فرموده امام خامنه ای (دامت برکاته ) خودشان آن را فراهم آورده اند، در حال غرق شدن می باشند و برای نجات از این ورطه مقاومت اسلامی را نشانه گرفته اند که موارد ذیل نشانه هایی از این رفتار خبیثانه می باشد :

1- قرار دادن اسم حزب ا... لبنان در لیست گروه های تروریستی

2- حمایت از گروه های تروریستی و سلفی ها

3- هتک حرمت حرم حضرت زینب (س)

4- برافروختن آتش اختلافات مذهبی در مصر

5- حمایت از گروه های تروریستی در کشور هایی که بیداری اسلامی در آن ها شکل گرفت

6- تلاش برای انحراف مسیر مبارزه ملت مظلوم فلسطین با رنگ و لعاب دادن به شعار پوشالی صلح

7- نفوذ و احاطه بر سران کشور های اسلامی تا جایی که هرگونه شکل گیری هسته های مقاومت را بین ملت هایشان در نطفه خفه می کنند

8- اعمال فشار های مختلف سیاسی و اقتصادی بر کشور های حامی جریان مقاومت

و اینها همه مصائبی است که امروز جهان اسلام به آن مبتلا می باشد و بی شک اگر مسلمانان جهان رهنمودهای امام خمینی ( ره) در تشکیل هسته های مقاومت اسلامی در سراسر جهان برای نابودی کامل استکبار بویژه اسرائیل غاصب و حفظ وحدت در سایه پرچم توحید را چراغ راه خود قرار دهند؛ پایه های خانه عنکبوتی اسرائیل را که سست تر از قبل شده است، به لرزه در می آورند. تا هر چه زودتر شاهد اقامه نماز پیروزی اسلام در قدس عزیز باشیم.

جامعه زنان مسلمان این روز ها از یک سو همدرد با زنان مظلوم فلسطین و غزه هستند و از دیگر سو نگران خواهران خود در سوریه، مصر و بحرین می باشند و می دانند که تا غده سرطانی اسرائیل به حیات خود ادامه می دهد، این روز های ظلم و تباهی پایان نخواهد یافت.

اهانت به حریم مقدس حضرت زینب (سلام الله علیها) اسوه زنان انقلابی و مجاهد تاریخ، امسال زنان عاشورایی ایران اسلامی که همواره در میادین مختلف دفاع از عزت و اقتدار اسلام ناب محمدی(ص) حاضر بوده اند، را بار دیگر به صحنه می کشاند. خواهران دانشجوی بسیجی استان فارس نیز یکبار دیگر هم صدا با سایر اقشار جامعه روز جمعه فریاد عزت و مقاومت بر می آورند و از همه دانشگاهیان و نخبگان ایران اسلامی دعوت می نمایند همگام و همراه با تمام عدالتخواهان و مستضعفان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی استان فارس


نام:
ایمیل:
* نظر: