کد خبر: ۱۲۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ناحیه محمد رسول الله(ص)خبر داد:بیش از 100بسته کمک های مومنانه همزمان با هفته دفاع مقدس در مناطق محروم تقسیم خواهد شد.
جهاندیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان نمود: اجرای بیش از 50برنامه شاخص در شهرک های شمال غرب شیرازتوسط  بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)همزمان با هفته دفاع مقدس با رعایت موارد بهداشتی در حال انجام می باشد.
وی بیان داشت: در اولین روز این هفته برنامه ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام تدفین شده در شهرک گلستان با حضور یادگاران دفاع مقدس جانبازان و رزمندگان ، مسئولین شمال غرب شیراز و خانواده معزز شهدا برنامه غبار روبی انجام شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)گفت: دفاع مقدس نقطه درخشان و ممتازی در تاریخ رشادت ها و پایمردی های ملت ایران ثبت شده است که سراسر از جان گذشتگی و ایثار و وطن دوستی را می توان در آن مشاهده کرد و بحق چراغی روشن برای آیندگان این مرز و بوم است.
وی در ادامه ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اضافه نمود: حوزه بسیج امام رضا(ع) برای پاسداشت هفته جهاد و شهادت با هدف قدردانی از یادگاران دوران دفاع مقدس و پاسداشت مقام شهدا و خانواده شهدا و جانبازان و رزمندگان بیش از پنجاه  شاخص  در سطح شمال غرب شیراز  پیش بینی نموده که این برنامه ها در حال اجرا شدن می باشد.
جهاندیده  در پایان مهمترین برنامه های دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز را  رژه متوری و خودرویی به یاد دوران جهاد، قدردانی از کادر درمانگاه بوستان، توزیع بیش از صد بسته کمک مومنانه، مراسم شهادت حضرت رقیه س، کوهپیمایی بسیجیان و پیشکسوتان، برگزاری مسابقات ورزشی تک نفره آنلاین و برگزاری گروه سرود نوجوانان، مراسم شبی با شهدا در جوار شهدا گمنام با حضور مهدی میرداماد، مرمت منازل محرومین، برگزاری مسابقه فوتسال و .... نام برد.
غبارروبی گلزار شهید گمنام شهرک گلستان هفته دفاع مقدس1399
غبارروبی گلزار شهید گمنام شهرک گلستان هفته دفاع مقدس1399

نام:
ایمیل:
* نظر: