شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۲:۰۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
بیمارستان شهید مطهری (ره)
به گزارش خبرنگاران تنویر و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری (ره)، آیین چهلمین سالروز گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس در بیمارستان شهید مطهری مرودشت  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت،سرپرست مرکز ، *دکتر" هاشم شریفیان*" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: راه شهدا ادامه دارد و امروز نیز همانند آن دوران ، مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا جهت حفظ سلامت جامعه و مردم از خودگذشتگی و تلاش می کنند.
 *سرهنگ "هاشم جمالی"* فرمانده سپاه ناحیه مرودشت ، نیزضمن قدردانی از مدافعان سلامت وگرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع سلامت ادامه داد: این فعالیت ها گواه این مطلب است که راه ایثار بسته نیست و پرچم جهاد و مقاومت در حال دست به دست شدن است و هر کس بر حسب وظیفه خود از کیان کشور دفاع می‌کند .
در این آیین معنوی با اجرای سخنرانی، شعرخوانی ومداحی به مناسبت هفته دفاع مقدس حال و هوای با یاد شهدا عطرآگین گردید و با اهدا لوح سپاس از مدافعان سلامت ، جانبازان ، ایثارگران و خانواده شهدا تقدیر بعمل آمد.
این مراسم با حضورمسوولین شهرستان و کارکنان بیمارستان شهید مطهری مرودشت در فضای باز و با حفظ فاصله گذاری ورعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

گزارش تصویری این مراسم را مشاهده بفرمایید:



نام:
ایمیل:
* نظر: