جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۶:۲۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
در ششمین روز از هفته دفاع مقدس
به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و حوزه مقاومت بسیج الزهرا س جهرم، با حضور سرهنگ احمدی فرمانده سپاه جهرم، از مدیریت و کادر درمان بیمارستان پیمانیه، به پاس زحمات شبانه روز مدافعان سلامت، تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس و به پاس زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و حوزه مقاومت بسیج الزهرا س سپاه آن شهرستان، با حضور سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سپاه جهرم، از مدیریت و کادر درمان بیمارستان پیمانیه، و کادر درمان بخش کرونای آن بیمارستان، تجلیل شد.

در این برنامه، سرهنگ احمدی ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، بیان داشت: جنگ هشت ساله و دفاع جانانه مردم ایران در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب و دیوانه ای مانند صدام، در تاریخ، جاودانه ماند.

وی افزود: همانگونه که زحمات و فداکاریهای 8 ساله در دفاع مقدس ماندگار شده، زحمات و فداکاریهای مدافعان سلامت نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و ارتقاء سلامت جامعه، ماندگار شده است.

گفتنی است در این دیدار، دکتر رئوفی، متخصص بیماری های عفونی، ضمن تشکر از زحمات بسیجیان، در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، با اشاره به فرارسیدن ایام سرما و تطابق و ماندگاری بیشتر این ویروس در سرما، چهار توصیه کلیدی شستن دستها، عدم تماس دست آلوده با مخاط چشمی، بینی و دهانی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی به همراه استفاده از ماسک و عدم تجمع را، راهکارهای مبارزه با ویروس کرونا، معرفی نمود.

دکتر رئوفی از کادر سپاه و بسیج خواست تا این 4 اصل را با استفاده از شبکه وسیع نیروی انسانی و امکانات خود، بین مردم نهادینه کنند تا انشاالله هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این مریضی خطرناک در سطح جامعه انسانی باشیم.

در پایان این برنامه، با اهداء لوح یادبود و کتاب خاطرات دفاع مقدس، از پرسنل زحمت کش بیمارستان پیمانیه، به ویژه بخش کرونا و اعضای بسیج جامعه پزشکی پایگاه مقاومت آن بیمارستان، تقدیر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: