شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۲:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به همت بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س جهرم از شناسایی و کمک رسانی به 500 خانوار نیازمند از ابتدای شروع بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مقطع سوم از دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه توسط سپاه پاسداران آن شهرستان، در دهه آخر ماه صفر، برگزار و بیش از یک میلیارد و پانصد هزار ریال، بسته های معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان، توزیع شد.

سرکار خانم جباریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا س، در گفتگویی کوتاه در حاشیه این رزمایش، از اهداء کمک های مومنانه بسیجیان و خیرین آن حوزه، در این مرحله از رزمایش،  به مبلغ 215 میلیون و سیصد و هشتاد هزار ریال، خبر داد.

جباریان با اشاره به شناسایی 500 خانوار نیازمند، اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، بسیجیان پایگاههای آن حوزه مقاومت، تعداد  32 عدد کارت هدیه، 80 بسته لوازم التحریر، 15 بسته پوشاک، طبخ 100 پرس غذای گرم و 3 سری جهیزیه را، جهت افراد کم برخوردار و نیازمند تدارک و به ایشان رسانیده اند.

وی ضمن تشکر از نیک اندیشی خیرین و مردم نوع دوست جهرم و همچنین زحمات پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در جمع آوری و سازماندهی این کمک ها،  بیان داشت: انشا الله تا پایان دوره مبارزه با ویروس کرونا آن حوزه مقاومت، جهت استمداد خانوارهای بی بضاعت، پذیرای کمک های مردمی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: