آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
مهرداد توکلی، مدیر هنری و رسانه‌ای بسیج دانشجویی کشور با اشاره به آغاز جهاد هنری گفت: با شناسایی نقاط محروم فرهنگی و هنری، برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری ققنوس به این محل‌ها اعزام می‌شوند تا به جهاد هنری مشغول شده و کودکان، نوجوانان و جوانان محروم را آموزش‌های هنری دهند؛ که این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می‌خورد.
مهرداد توکلی، مدیر هنری و رسانه‌ای بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس گفت: اکنون این جشنواره در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود و در تلاشیم در گام بعدی وجهه بین‌المللی به آن بدهیم.

وی به اهداف جشنواره دانشجویی ققنوس اشاره داشت و افزود: کشف استعداد، شبکه سازی، توانمند سازی از طریق آموزش، ساماندهی و تولید آثار فاخر از جمله اهداف این جشنواره است.

توکلی با تاکید بر اینکه برگزیدگان این جشنواره پس از اختتامیه رها نمی‌شوند، گفت: در این راستا انجمن‌های تخصصی مسئله محور تشکیل شده تا در دل دانشگاه‌ها هسته‌های هنری ققنوس شکل بگیرد.

مدیر هنری و رسانه‌ای بسیج دانشجویی کشور از آغاز جهاد هنری خبر داد و تصریح کرد: با شناسایی نقاط محروم فرهنگی و هنری، برگزیدگان جشنواره به این محل‌ها اعزام می‌شوند تا به جهاد هنری مشغول شده و کودکان، نوجوانان و جوانان محروم را آموزش‌های هنری دهند؛ که این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می‌خورد.

وی در انتها بیان کرد: تاکنون ۲۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و پیش بینی می‌کنیم تعداد آثار به ۴۰ هزار عدد نیز برسد البته کمیت آثار برایمان اهمیتی ندارد.



نام:
ایمیل:
* نظر: