آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مهدی محمدی سرپرست اداره صمت کازرون:
مهدی محمدی سرپرست اداره صمت کازرون در جمع اعضای هسته مطالبه گری بسیج دانشجویی گفت: دنبال باند بازی و زد و بند نیستم و دلبستگی به این مسئولیت ندارم به همین دلیل جلوی تخلفات و قانون گریزی ها خواهم ایستاد.
مهدی محمدی سرپرست اداره صمت کازرون در جمع اعضای هسته مطالبه گری بسیج دانشجویی پیرامون شیوه و نحوه انتخابات اتحادیه های صنفی گفت: انتخابات اتحادیه های صنفی در سلامت کامل و طبق سیر قانونی انجام خواهد شد و نمی گذاریم خدشه ای به آن وارد شود به همین دلیل محل اخذ رای را در اداره صمت و به شکل کاملا الکترونیکی انجام خواهد شد و مسئولین واحدهای صنفی با در دست داشتن اصل یا تصویر پروانه کسب معتبربه همراه کارت شناسایی عکس دار حق رای خواهند داشت.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده در خصوص وضعیت اتحادیه ها و اتاق اصناف افزود: اکثر مطالبی که شما مطرح کردید ، مطالبه ما نیز هست و باید گفتمان و مطالبه بازاریان شود و برای رفع این مشکلات فقط بازاریان می توانند موثر باشند و آن نیز با شرکت در انتخابات افراد صالح را در راس اتحادیه ها و اتاق اصناف قرار دهند.
جلوی تخلفات و قانون گریزی ها خواهم ایستاد

سرپرست اداره صمت کازرون اظهار داشت: وظیفه ما برگزاری انتخابات در سلامت کامل و سیر مراحل قانونی است اما تحول زمانی اتفاق می افتد که اعضای اتحادیه های صنوف مختلف به میدان بیایند و با آرای خود تحول را در اتاق اصناف و اتحادیه ها بوجود بیاورند.

محمدی افزود: بنده شخصی نیستم که دنیا و آخرتم را به دنیای فرد یا افرادی بفروشم و قانون را فصل الخطاب خودم می دانم و دنبال باند بازی و زد و بند نیستم و دلبستگی به این مسئولیت ندارم به همین دلیل جلوی تخلفات و قانون گریزی ها خواهم ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: