آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
آیین رونمایی از:
طی نشستی با حضور اصحاب رسانه از مستند به وقت تغییر که در رابطه با بررسی و تحلیل وضعیت آلودگی هوای زرقان تهیه شده است رونمایی شد.
️طی نشستی با حضور اصحاب رسانه از مستند به وقت تغییر که در رابطه با بررسی و تحلیل وضعیت آلودگی هوای زرقان تهیه شده است رونمایی شد.

علیرضا غریبی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان و دبیر هسته زیست محیطی بسیج دانشجویی در این نشست عنوان داشت:
️مردم زرقان سالهاست که رنج آلودگی هوا را متحمل شده اند و درگیر بسیاری از امراض خاص و‌ حاد تنفسی نشئت گرفته از گاز های سمی منتشر شده از صنایعی هستند که گویا اصل را بر منفعت مادی خود میدانند و جایگاهی  برای سلامت مردم قائل نیستند.

️تاکنون بسیاری از نهادهای محیط زیستی و نظارتی مهر تاییدی بر آلاینده بودن برخی از این صنایع زده اند ولی کماکان در راستای حل مساله اتفاقی حادث نگردیده است.

️چرا رای قطعی کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری که موید آلایندگی برخی صنایع همجوار شهر زرقان است منجر به تصمیم قاطع جهت حل دائم آلایندگی ها نشده است؟

️فرمالین و هگزامین مواد پر خطر و سمی هستند که جان مردم را نشانه گرفته اند و متاسفانه در برخی از صنایع مورد نظر در حال تولید می‌باشند.

️مستند کوتاه /به وقت تغییر/ تنها گوشه ای از مشکلات و دغدغه های مردم زرقان را انعکاس داده است و در صورت عدم اهتمام جهت حل فوری مساله آلودگی هوای زرقان با مردم شفاف تر صحبت خواهیم نمود.

️جهت دانلود با کیفیت مستند به وقت تغییر در صفحه آپارات از طریق پیوند زیر اقدام نمایید:

مستند به وقت تغییر

نام:
ایمیل:
* نظر: