جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج؛ نشست خبری با سخنرانی سرهنگ پاسدارمحمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار در جمع اصحاب رسانه شهرستان کوار محل نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه کوار، سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به عموم مردم وبسیجیان و خبرنگاران گفت: فلسفه وجودی بسیج خدمت به مردم وخود برگرفته از توده مردم است و باوجود گذر 41 سال از عمر پر برکت و مجاهدت های بسیج در این نظام و انقلاب ، بسیج در تمامی عرصه ها که عبارتند از دفاع سخت ، امنیت داخلی ، جنگ نرم و فرهنگی تا مقابله با ویروس منحوس کرونا و ... حضور داشته و نقش آفرینی نموده است.

وی در ادامه افزود: شعار محوری هفته بسیج ؛ بسیج ، پیشرو خدمت و امید آفرین است که به همت پایگاه های مقاومت و بسیجیان سلحشور شهرستان کوار بیش از 120 برنامه که اغلب آنها در بستر فضای مجازی می باشد انجام خواهد شد. که اهم برنامه ها شامل رزمایش سلامت و دفاع زیستی ، ضد عفونی کردن معابر و اماکن مهم ، تولید و توزیع ماسک ، کمک های مومنانه ، گشت رضویون و تذکر لسانی، غبارروبی گلزار شهدا ؛ مسابقه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، اردوی جهادی ویزیت و درمان رایگان ، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران ، نشست های بصیرتی و اخلاقی در بستر فضای مجازی و همچنین در روز 5 آذر که سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا با آحاد مردم و بسیجیان سخنرانی تصویری خواهند داشت.

برچسب ها: هفته بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: