آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز به مناسبت هفته بسیج؛
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز به مناسبت هفته بسیج با صدور بیانیه‌ای پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از رهبر خود را اعلام و با ایشان تجدید پیمان کرد.
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز به مناسبت هفته بسیج با صدور بیانیه‌ای پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از رهبر خود را اعلام و با ایشان تجدید پیمان کرد. متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هو الحی لا اله الا هو فادعوه مخلصین له الدین الحمدلله رب العالمین


آنگاه که خمینی کبیر، بسیجیان را لشکر مخلص خدا خواند و فرمود: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‏ خورم و از خدا می‏ خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ‏ام، وظیفه ای دوچندان بر دوش جامعه ی بسیجیان متعهد نهاد و دنیا را متوجه این سینه سپر کردگان خدایی ساخت.


سالگرد هفته ی بسیج را نه یک یادواره‌ی صوری، که بایستی یک دوره ی تجدید میثاق و بازگشت به ارزش‌های اساسی و انقلابی دانست.


امروز، بسیجیان اسلام، وحدت و برادری شیعه و اهل تسنن، آزادی قدس شریف، استقلال و پیشرفت و حفظ و پرورش اقتدار ملی، تکیه بر توان داخلی و هر آنچه در گنجینه‌ی غنی رهنمودهای امام (ره) و رهبری (مدظله العالی) آمده را به یاد آورده و با آرمان‌های انقلابی پیوندی دوباره برقرار می کنند.


در شرایطی که استکبار گرگ‌صفت جهانی، تعهدات خود به ایران را پی در پی زیر پا نهاده و پیامد حضور او در خاورمیانه، جز کشتار و تفرقه‌افکنی میان مسلمین نبوده، بر مسئولان است که در عوض اعتماد به حامیان تروریسم جهانی، بر قوای نیروهای جوان و ظرفیت‌های داخلی و ملی تکیه کرده و موجبات اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی را در منطقه فراهم سازند.


اگرچه عده ای در داخل و خارج از ایران، در انحراف حرکت عظیم بیداری اسلامی کوشیدند؛ بیداری و هوشیاری فعالین دانشجویی در دل بیداری اسلامی، همچنان ادامه خواهد داشت و به احدی، اجازه‌ی فتنه‌انگیزی نخواهد داد.


امسال در اولین سالگرد هفته بسیجی که سردار سلیمانی در بین ما بسیجیان حضور ندارد ما بسیجیان دانشجو با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کرده و برای لحظه ای دست از دشمنی با آمریکای جنایتکار بر نخواهیم داشت.

و صلی الله علی محمد و آله

راه امام (ره) و سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
نام:
ایمیل:
* نظر: