آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
سید عارف حقایقی مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری فارس:
سید عارف حقایقی مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری فارس در واکنش به نامه وزیر علوم به مقام معظم رهبری گفت: آموزش و پرورش بنگاه تامین اشتغال و بازیچه تامین منافع مسئولیت افراد نیست.
سید عارف حقایقی مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری فارس با اشاره به ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در تامین نیروی های لازم برای آموزش و پرورش گفت: در حالی که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود موکدا بیان فرمودند جذب معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی باشد اما باز برخی از مسئولین با بی شرمی تمام بدون در نظر گرفتن اصول علمی و قانونی درخواست غیر معقولی را از مقام معظم رهبری طلب نموده اند،درخواستی که هیچ گونه ارتباطی با جایگاه و مسئولیت ایشان نداشته و در مغایرت صریح با صحبت های رهبری و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و همچنین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

سید عارف حقایقی افزود: این برای اولین بار نیست که برخی از مسئولین  برای کتمان عملکردشان ، بی تدبیری و بی مسئولیتی خود را  به جان دانشگاه فرهنگیان انداخته و دیواری کوتاه تر از آن نیافته اند ،چگونه می توان آینده روشنی را برای تربیت آینده سازان کشور ترسیم کرد در حالی که برخی از مسئولین کمر همت را برای به زانو در آوردن دانشگاه فرهنگیان محکم بسته اند . ‌


مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری فارس با اشاره به نامه وزیر علوم به مقام معظم رهبری بیان داشت: نامه ی آقای غلامی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری نه تنها بزرگترین اهانت به جایگاه معلم و دانشجو معلمانی که در چهار سال دوره دانشجویی در کنار کمترین امکانات رفاهی و آموزشی به یادگیری اصول تربیتی و آموزشی می‌پردازدند کرده است بلکه درخواستی غیرمعقول و غیر اصولی را به استناد ماده 28 اساسنامه که عملکردی ضد، با ماهیت این قانون خواهد داشت از مقام معظم رهبری طلب نموده اند که جای تامل بسیار دارد ، تا زمانی که دولت مردان ما با تصوری اشتباه آموزش و پرورش را با اسم تربیت نیروي انسانی و با نگاه بنگاه تامین اشتغال بازیچه تامین منافع مسئولیت خود بدانند شاهد این چنین اهانت ها و آسیب هایی به جایگاه معلم و آینده کشور خواهیم بود.



نام:
ایمیل:
* نظر: